Ik slaap heel graag op mijn zij en hij achter me, maar daar is hij het niet mee eens

En wel een 1.80 bed, heerlijk, ik vind knuffelen prima, maar niet als ik bijna slaap, dan moet ik lekker mijn eigen stuk hebben met mijn eigen dekbed

Moderator: Moderafo's
Dine schreef:Haha, leuk topic
Ik slaap op een bed van 90 cm, maar ben redelijk smal, dus rol ook mn hele bed door 's nachts. Vaak val ik op één van mijn zij's in slaap. Verder lig ik vaak in mijn dekbed gerold, behalve 's zomers, dan heb ik het liefst zo min mogelijk op me.. raar eigenlijk.
Ben benieuwd hoe het gaat als we straks getrouwd zijn. Waarschijnlijk gaan we een bed van 1.60 breed kopen, met 2 matrassen (we hebben een compleet verschillend gewicht..), een boxspring met een topdekmatras zodat we wel samen kunnen liggen. Over het dekbed hebben we nog niet echt nagedacht, waarschijnlijk 2 en dan een sprei er over.
Maar volgens mij slaapt vriendlief ook niet echt rustig, dus ben benieuwd of het wat wordt
MissF schreef:Het enige dat ik echt niet doe, is met gezichten naar elkaar in slaap vallen, dat vind ik zo vervelend, dat gehijg van hem in mijn gezicht, brr.
Ik slaap heel graag op mijn zij en hij achter me, maar daar is hij het niet mee eensWij vallen dus vaak ik slaap met ruggen naar elkaar, of iig met hoofden van elkaar afgewend.
En wel een 1.80 bed, heerlijk, ik vind knuffelen prima, maar niet als ik bijna slaap, dan moet ik lekker mijn eigen stuk hebben met mijn eigen dekbed
Bumba schreef:Hahaha, zitten jullie nu omstebeurt achter de computer te typen, Marnix en Jo'tje?![]()
Bumba schreef:Hahaha, zitten jullie nu omstebeurt achter de computer te typen, Marnix en Jo'tje?![]()
Sterretje schreef:@Marnix: Topdek is idd handig.
Maar.. je redenering gaat niet helemaal op. Wij hadden dus ook eerst 140 maar dat werkte niet. Daarbij hadden we dekbed van 220 bij 220 dus groot zat;-) Maar dan nog.
Dus.. tja... En weet je, hier is het inderdaad zo, dat wanneer we echt gaan slapen we elkaar loslaten en allebei apart liggen. Vond het ook altijd romantisch om in elkaars armen in slaap te vallen maar jah... in de praktijk werkt het niet bij ons![]()
En slapen.. dat kan ik gelukkig overal, in de auto, in het vliegtuig, gewoon op de grond zonder matje of zo enz.. makkelijk dus.
ajl schreef:Vervelend pannenkoek!
Wij hebben een bed van 2.20m lang en van 1.80 breed en 1 groot dekbed. Bij mij is de achterkant erbij in gestopt en bij mn man niet. Verder vallen wij apart van elkaar in slaap. Dat komt meer door mij dan door hem. Ik vind lepeltje/lepeltje slapen zo vervelend. Ik 'graaf' en draai heel veel in mijn slaap. Als ik heel diep in slaap ben, kruipt mn man achter mij en dan heb ik het niet zo door
. Verder gaan wij ook nog op aparte tijden slapen, maar dat komt, omdat ik meer slaap nodig heb dan hij. Al met al klinkt het enorm ongezellig, maar het gaat prima zo
ajl schreef:Vervelend pannenkoek!
Wij hebben een bed van 2.20m lang en van 1.80 breed en 1 groot dekbed. Bij mij is de achterkant erbij in gestopt en bij mn man niet. Verder vallen wij apart van elkaar in slaap. Dat komt meer door mij dan door hem. Ik vind lepeltje/lepeltje slapen zo vervelend. Ik 'graaf' en draai heel veel in mijn slaap. Als ik heel diep in slaap ben, kruipt mn man achter mij en dan heb ik het niet zo door
. Verder gaan wij ook nog op aparte tijden slapen, maar dat komt, omdat ik meer slaap nodig heb dan hij. Al met al klinkt het enorm ongezellig, maar het gaat prima zo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten