gefeliciteerd Stip! een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
bij ons in het dorp is vorig jaar nog iemand bevallen van 1e! kindje ook zonder dat ze wist dat ze zwanger was. Ze gebruikte de pil en menstrueerde elke maand. Ze is niet erg mager (...) maar had in die tijd geen gewichtstoename. Wel eens wat gerommel in de buik gevoeld, maar dacht dat dat haar darmen waren..
ze liep de laatste weken (bleek dus later) bij de huisarts omdat ze veel rugpijn had en hoge bloeddruk. kreeg hiervoor ook allerlei medicijnen. Op het laatst was ze vrijdags nog bij de ha geweest, weer met lage rugpijn (blijkbaar rugweeën). de hele dag en nacht veel last gehad en de volgende ochtend op het toilet werd 'ineens' een baby geboren! was nog wel kritiek want de navelstreng was daarbij afgescheurd.. kindje is beademd, maar uiteindelijk allemaal goed gegaan en hebben nu een gezond kindje!
best bijzonder. ik kan me er moeilijk wat bij voorstellen omdat ik zelf tijdens de zwangerschap echt ontzettend misselijk ben geweest..en bovendien op het laatst zo'n ontzettende toeter had

en ook echt wel een baby voelde schoppen en bewegen enzo. maar ik geloof ook niet dat zulke mensen verzinnen dat ze er niets vanaf weten.