De vraag in dit proces was of de staat discrimineert niet of de SGP dit doet, je blijft vanuit de verkeerde persoon redeneren.
Daarnaast vind ik dat de SGP niet discrimineert, maar dat is een andere discussie.
Moderator: Moderafo's
ErikV schreef:De vraag in dit proces was of de staat discrimineert niet of de SGP dit doet, je blijft vanuit de verkeerde persoon redeneren.
Daarnaast vind ik dat de SGP niet discrimineert, maar dat is een andere discussie.
ErikV schreef:Waarom er mijns inziens geen sprake is van discriminatie bij de SGP?
Kan iemand die iets niet wil gediscrimineerd worden omdat hij/zij datgene niet mag / kan doen, mijns inziens niet discriminatie is dat mensen in een gelijke situatie gelijk behandeld worden. Er is hier in de ogen van de SGP geen sprake van een gelijke situatie, dit wordt erkend door de doelgroep waar het over gaat. Indien er geen sprake is van een gelijke situatie hoeft er dus geen gelijke behandeling te zijn.
ErikV schreef:Ik ga er inderdaad vanuit dat geen enkele SGP vrouw vroeger, nu, of in de toekomst (voor zolang ze dit standpunt houden) een regeerfunctie ambieert, anders zou ze namelijk geen SGP aanhanger zijn. (Vind jij eens een neger die fan is van de KKK)
ErikV schreef:Ik ben met je eens dat als het standpunt wijzigt er op kortere of langere termijn zeker vrouwen zullen zijn die politieke functies op zich zullen nemen, dat wil echter niet zeggen dat er een verplichting moet liggen om het standpunt te wijzigen, zou dit namelijk als reden gelden dan is het einde zoek. Als je de politieke functies open stelt voor kinderen vanaf 12 zal er op langere of kortere termijn ook wel iemand van 13 zijn die een functie op zich wil nemen, is het nu dan ook discriminatie dat dat niet kan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten