* maakt zich op voor de echte pubertijd *
Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Hé bah, dat is weer even schrikken dan, Laura. Is dat iets wat hij moet overgroeien dan? Beterschap gewenst in ieder geval!
Enne.. als jij met Michael al niet anders gewend bent heb je vast wel een paar geweldige pedagogische tips voor mij
aha oké ik snap hetparkiet schreef:Die kussen geven meer steun, kwebbel. Mijn meissie ligt daarmee wat lekkerder dan met alleen een handdoek.
bovendien zitten die kussens aan beide kanten, zodat ze niet op haar rug komt te liggen, maar ook neit op haar buik.
parkiet schreef:Die kussen geven meer steun, kwebbel. Mijn meissie ligt daarmee wat lekkerder dan met alleen een handdoek.
bovendien zitten die kussens aan beide kanten, zodat ze niet op haar rug komt te liggen, maar ook neit op haar buik.
Sterretje schreef:
Maar achter de rug lag een lang kussen (driehoeksvorm) en bij de buik een kleine, alleen voor de buik en bovenbenen, zodat het gezichtje er niet in lag. Ze zaten aan elkaar vast en in het midden ligt dan het kindje. Vind ik wel een aanrader.
jeepeecee schreef:klopt annet, komt omdat kindjes van de overheid niet meer op de buik mogen slapen ivm met wiegendood, en sinds een paar jaar ook niet meer op de zij. dus logisch dat een kindje met hoofdje zo gaat liggen dat hij het lekkerste ligt. onze fysio zei het ook dat sinds kindjes niet meer op hun zij mogen slapen de afgeplatte hoofdjes enorm zijn toegenomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten