Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik vind 4 x je jaarsalaris erg weinig. Dan moet je dus al minimaal 50.000 verdienen om een huis van 2 ton te betalen? En daar heb je hier dan nog amper iets voor. Wij verdienen echt niet 4 x het bedrag dat we konden lenen, hoor. Ik vind het echt weinig.
En Annet, ik snap dat ook niet nee. Wij hebben gewoon 1 voor vaste lasten (mijn mans loon) en 1 voor lopende zaken (mijn loon, waarvan dan een deel naar de spaarrekening gaat). Van mijn loon dus ook gewoon kleding voor alledrie en dingen die we leuk vinden om te kopen. Ik vind het wel makkelijk eigenlijk, want we hebben gewoon elke maand 1 bepaald bedrag waar we de lopende zaken van doen, dus hoe zuiniger we doen,hoe meer leuke dingen we kunnen doen/kopen
kwebbel schreef:mijn man zit in het magazijn en ik ben leerling verzorgende niv. 3. Dus gewoon normale inkomens. Kijk, als de overheid de regels zou versoepelen: 5x lenen bijvoorbeeld dan zag het er heel anders uit! Ik heb al voor extra opleidingen gekeken bij de LOI: zoals medewerker loonadministratie. Dan kom je wel meteen in schaal 30, 35 en 40. Dan zou ik ook gewoon een stuk meer gaan verdienen! Je moet je wel eens breed oriënteren. Maar nu voorlopig is het zwaar kl*te. Tenzij een andere adviseur ons beter nieuws kan vertellen. Maar goed, je kan niets veranderen aan het feit dat je maar 4,5x je jaarsalaris mag lenen.
Je zit in de randstad dus gewoon pokkeduur (sorry) we zijn allebei nu een beetje narrig.
dank je welSterretje schreef:kwebbel schreef:mijn man zit in het magazijn en ik ben leerling verzorgende niv. 3. Dus gewoon normale inkomens. Kijk, als de overheid de regels zou versoepelen: 5x lenen bijvoorbeeld dan zag het er heel anders uit! Ik heb al voor extra opleidingen gekeken bij de LOI: zoals medewerker loonadministratie. Dan kom je wel meteen in schaal 30, 35 en 40. Dan zou ik ook gewoon een stuk meer gaan verdienen! Je moet je wel eens breed oriënteren. Maar nu voorlopig is het zwaar kl*te. Tenzij een andere adviseur ons beter nieuws kan vertellen. Maar goed, je kan niets veranderen aan het feit dat je maar 4,5x je jaarsalaris mag lenen.
Je zit in de randstad dus gewoon pokkeduur (sorry) we zijn allebei nu een beetje narrig.
Mag hoor. Snap ik best. Je wilt graag anders maar het kan niet.
Randstad is inderdaad duur. Als je daar een 2 onder 1 kap verkoopt kun je hier vrijstaand kopen.
Wij betalen hier voor ons hoekhuis zo'n 230.000 Hebben we in de randstad een flat o.i.d. voor.
Evelien schreef:Van mij mogen mensen kriebelig worden van onze werkwijze qua financieen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten