Riska schreef:Beun schreef:Zeg, voor dat je nou verder gaat met babbelen naar dat je weet: mag ik je er even fijntjes op wijzen dat ik dagelijks te maken heb met intolerantie ten opzichte van mijn Christen-zijn op mijn werk? Ik ervaar elke dag wat er in onze maatschappij leeft! De pure vijandschap en intolerantie jegens het Christendom! Dat zijn weldegelijk aanvallen van de duivel! Dat blijf ik zeggen! Ik voel dagelijks wat Leon Koppenaal nu meemaakt! Daarom vind ik al die hier geuite onbegrip verschrikkelijk!
Laat ik nou mijn hele werkzame leven (zowel in betaalde als vrijwilligerbanen) er niet mee te maken hebben gehad... Hooguit verbazing, dat ik kerkelijk actief was, meestal alleen maar respect voor mijn geloofsovertuiging.
Zou het ook enigszins aan jezelf kunnen liggen? Dat je alleen maar gefocust bent op negativisme of zelf nogal provocerend optreedt? Het zijn maar vragen...
Vooral als ik toch iets van (nou ja iets...) intolerantie proef naar onze RK-medemensen en de islamieten in Nederland?
ik zal maar even citeren uit het crash topic van Turkish airlines !
heb daar overigens ook een reactie neergezet.Beun schreef:Kortom: wat hebben de Turken te zoeken in de EU? Weg ermee!