Jaaa... ik mag mij hier ook melden. En eigelijk zou ik dolgraag een antwoord willen op de topicvraag
Maandag voor pasen werd ik ziek, maar na een dag was ik weer redelijk op de been. Wel bleef ik erg moe & kreeg ik elke avond koorts (behalve stille zaterdag en 1e paasdag

). Eigenwijs als ik ben bleef ik doorgaan met alles en uiteindelijk heb ik op Koninginnedag de beslissing genomen om mij ziek te melden. Echter puur verstandelijk, omdat ik in de nachtdienst zat en besefte dat ik stom bezig was. Eenmaal thuis ben ik ingestort en heb 22 uur geslapen. De dag erna mij vreselijk ellendig gevoeld, als ik naar beneden moest voor het toilet dan kon ik wel janken. 's Maandags naar de dokter (inmiddels had ik 24u per dag koorts) en die wist het ook niet. Bloed geprikt, kwam een virus infectie uit, maar volgens de dokter kon het geen Pfeiffer zijn.
Na 10 dagen was ik volledig koorts vrij, en dacht ik even het bed uit te stappen. Niet dus... 5 min opzitten was al te veel en pas na een week kon ik een half uurtje opzitten (ow wat was ik blij met dat half uurtje).
De dokter hield het op post-virale moeheid en ik moest vooral uitzieken. Na 3 weken was ik het weer spuugzat, dus weer naar de huisarts geweest. Voor de zekerheid weer vanalles laten prikken, waaronder Pfeiffer, maar volgens deze huisarts (was een andere) kon het dat toch echt niet zijn, maar omdat ik het zo graag wilde weten toch maar laten prikken.
En ja hoor... zeer recent een Pfeiffer infectie doorgemaakt.
Inmiddels zijn we bijna 6 weken verder vanaf het moment dat ik instorte en werk ik 50 %, dwz 4 dagen van 4 uurtjes.(nou ja...werken: ik ben aanwezig maar doe weinig). Na elke 4 uur werken, slaap ik tussen de 3 en 6 uur. Uitbreiden met het werken laat ik dus voorlopig dus maar even uit mijn hoofd. Verder voer ik werkelijk niets uit, want daar heb ik dus echt de energie niet voor.
Ondertussen flink last gekregen van hooikoorts, dus hoest en proest ook nog eens flink in het rond. Erg lastig is dat want ik wil het toch echt niemand overgeven.
Behalve de moeheid heb ik geen last van keelonsteking, opgezette klieren e.d..Dus dat de huisartsen niet aan Pfeiffer dachten is eigelijk niet zo gek. Wel vermoed ik dat mijn lever nu onstoken is, want ik wordt lichtelijk gek van de jeuk op de raarste plekjes. Maar zolang ik niet geel ga zien, kan ik dat nog wel verdragen geloof ik
En nu ga ik weer snel richting mijn luilekker stoel in de zon;)