Je zult zien dat je niet meer weg wilt. Ik heb zelf 5 maanden in Londen gewoont, al is het niet de mooiste plek op aarde waar ik ooit gewoont heb. Ik doel er meer op dat je snel gehecht raakt aan een plaats als je er langere tijd woont. De eerste paar weken zijn stroef maar als je er een tijdje bent leer je de buurt kennen en dat wordt het leuker. Het helpt ook als in een huis woont met andere mensen. De eerste keer dat langere tijd in het buitenland zat was in Zuid-Afrika, Kaapstad. Ik zat daar voor een half jaar. Best spannend, maar je raakt zo snel gewent. Ik verlang er nog steeds naar terug en dat zul jij straks ook hebben. Daarna ben ik voor 5 weken (beetje kort naar mijn zin) naar India geweest. Je ziet, als je eenmaal de smaak te pakken hebt blijf je gaan

Nogmaals, je zult zien dat je alleen de eerste paar weken wat last hebt. Ik had een boekje mee van mijn familie met allerlei foto's en lieve woorden, dat hielp al enorm. En ja, je leert zo snel mensen kennen. De heimwee gaat zo snel over. En wat Gerdien ook al zegt, voor je het weet heb je heimwee naar Londen als je eenmaal weer terug bent in Nederland. Ik wil ook nog steeds dolgraag terug naar Kaapstad en dat gaat me ooit lukken voor een hele lange tijd