Hippieblijhoofd schreef:Ik snap ook niet waarom je in je huwelijksnacht ineens helemaal naakt moet zijn en all the way moet gaan als je daarvoor elkaar nog nooit in ondergoed oid hebt gezien. Lijkt me nogal een grote stap.. je kunt dat beter wat rustiger aan doen. Of vóór je huwelijk of pas tijdens je huwelijk (wie zegt dat je per se ontmaagd moet worden in de huwelijksnacht tenslotte).
Volgens mij ben je dan doodop en kan je beter lekker gaan slapen en nachtje en/pf dagje wachten dan.
Rinus88 schreef:Zit zelf niet zo met dat in ondergoed tegenover hem staan ofzo, al zal ik de komende jaren altijd nog wel een beetje onzeker daarover blijven hoevaak hij ook zegt dat hij me zo mooi vindt.
Wel hebben wij afgesproken dat we de deur van de douche enzo op slot houden als we getrouwd zijn. Het lijkt ons toe dat elkaars naaktheid dan wat bijzonderder en romantischer blijft en dat je het blijft associëren met sex ipv met poepen en oksels ontharen. Maar dat is nu onze mening
Hm, en omkleden? Doe je dat ook in een badkamer waarvan de deur op slot zit enzo? Dat je als je een grote boodschap moet doen je de deur op slot doet lijkt me best normaal, dat hoef je niet te zien toch? Maar je gaat toch niet buiten wanneer je seks hebt om, telkens proberen te voorkomen dat je elkaar naakt ziet? Je omkleden in een aparte ruimte, vooral niet samen douchen enz?

Jo'tje schreef:Vergeet de onzekerheid niet over een teveel of tekort aan borsthaar
Geen last van