heftig hoor.
Als ik jullie was, zou ik geen overhaaste beslissing nemen en goed al je mogelijkheden overwegen. Er zijn genoeg opties tegenwoordig. Je kan ook adoptie overwegen. Zo geef je je kind toch een toekomst zonder abortus te plegen. Buiten de mening of abortus goed of fout is, wil ik wel zeggen dat dit ook moeilijkheden met zich mee kan brengen. Onderschat deze mogelijke problemen niet.
Verder kan je er toch voor kiezen om je kind zelf groot te brengen. Dit heeft zeker consequenties voor je leven, maar jullie zijn nou niet zo jong dat jullie die niet kunnen nemen (lijkt mij overigens, dit voel je natuurlijk zelf het beste aan). Verder kan je tegenwoordig ook veel hulp krijgen met betrekking tot de opvoeding en de practische zaken. Bij de VBOK kunnen ze je daar bij helpen (waarschijnlijk bij Stichting Ambulante Fiom ook). Als je nu al bang bent voor een sociaal isolament kan je daar nu dan al oplossingen voor bedenken.
Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen: Kijk naar wat je opties zijn en neem geen overhaaste beslissingen. Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst.