Lalage schreef:Natuurlijk is het leuk om als stellen met elkaar om te gaan, maar soms heb je ook gewoon behoefte om als vrouwen of mannen onder elkaar te zijn. Ik heb ook vrijgezelle vrienden en daar maak ik bewust meestal afspraken mee zonder manlief erbij.
Oh, maar dat doen wij ook wel hoor

Ik spreek heel regelmatig alleen met de meiden af.
De beruchte meidenavonden/weekenden. Whoei

Natuurlijk moet dat ook kunnen. Maar ik zou het heel vervelend vinden als ik de helft van de dingen in m'n uppie zou moeten doen omdat hij het niet met mijn vrienden zou kunnen vinden.
Ach, vanavond is hij ook lekker met een groep kerels naar de start van de eredivisie en daarna de stad in. Leuk toch? Daar hoef ik echt niet altijd met m'n neus tussen te zitten, haha.
Kirsten: wij schelen ruim 6 jaar. Dat is niet extreem ofzo, maar qua belevingswereld is het nu nog behoorlijk anders. Zijn vrienden werken over het algemeen, autootje en redelijk wat te besteden.
Mijn vrienden/vriendinnen studeren, weinig geld, anders gezegd: dat is heus wel een verschil. Maar het gaat prima samen hoor!
Vriendin van me is de eerste in onze groep met een baan, nou... dat was hot news hoor! En zij voelt zich ineens oud en burgerlijk worden, ghehe.