zweet(voeten)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jul 2008 10:45

liefie schreef:In nep crocs heb ik ook zweetvoeten. Ik heb toen een paar echte crocs gekregen maar die heb ik al helemaal versleten. En van zweetvoeten heb ik helemaal geen last in de echte crocs.
Dus heb ik maar weer nieuwe aangeschaft.

Ik heb er in de nepcrocs gelukkig geen last van.
Wij hebben 2 paar op het werk staan voor algemeen gebruik. Ideaal als je mensen moet gaan douchen! Ik spetter mijzelf namelijk ook altijd nat... 8)
Misschien dat ik toch eens een keer echte crocs ga aanschaffen.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 jul 2008 10:51

loop je dan een hele dag op die nepcrocs of zo maar even? want als ik ze even aan had had ik er ook geen last van maar een hele dag wel glibberden mijn voeten er ongeveer uit. :D

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jul 2008 10:53

liefie schreef:loop je dan een hele dag op die nepcrocs of zo maar even? want als ik ze even aan had had ik er ook geen last van maar een hele dag wel glibberden mijn voeten er ongeveer uit. :D

Haha, oké. Nee, meestal heb ik ze bij een dagdienst een uur of 2 aan. Dat zal dan inderdaad wel schelen. Het gebeurt ook wel eens dat ik ze wat langer aan heb, maar ik ga niet glibberen in de crocs.
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 21 jul 2008 14:06

Gaan jullie dan allemaal met blote voeten in diezelfde (nep)crocs, Daphne? Dat zou niks voor mij zijn...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 21 jul 2008 15:04

Gerdien B. schreef:
Dippie schreef:Hier nog één die enorm veel last van zweetvoeten heeft.....hé Ansje? :P
Bij mij gaat volgens mij niets helpen...Ik loop heel de dag op die Birkenstock slippers en nog stinken ze....Meer ventileren kan ik ze toch niet? Zowiezo zweet ik al snel en mn voeten worden zelfs in badslippers zeiknat :(

ligt heel erg aan de kwaliteit van slippers e.d.
Ik heb nu teva teenslippers en heb daarin nergens last van. Ik heb ook van die crocs staan (niet de echte crocs) en daar krijg ik ook zweetvoeten in.

echte crocs, worden van hetzelfde matriaal gemaakt als teva's dus als je daar geen zweetvoeten van krijgt, moet met crocs ook lukken
ik heb ze en ze lopen heerlijk, kreeg alleen zweetvoeten als het gruwelijk heet is maarja dan zweet je overal

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 21 jul 2008 17:39

LeChat schreef:Gaan jullie dan allemaal met blote voeten in diezelfde (nep)crocs, Daphne? Dat zou niks voor mij zijn...

Ja, maar die spoelen we vaak genoeg af onder de douche. En ach, als ik uit mijn werk kom, ga ik toch meestal douchen, dus ik heb er eerlijk gezegd weinig problemen mee... 8)
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 21 jul 2008 19:33

ik had ook crocs maar werd er zoooo moe op :? jammer... ik vond ze heerlijk! Ik ging er niet bloot in, want dan kreeg ik een soort van smetplekje/uitslag :? ik moet gewoon sokken in m'n schoenen anders kan je mij wegdragen na de ochtend. Ik kan daar echt helemaal niet tegen.
Maar t gaat mij om m'n gezondheid dus loop ik (te zweten in) op sportschoenen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 21 jul 2008 20:45

heb zelf altijd snel warme voeten en ze gaan helaas ook snel zweten nu heb ik vandaag PediSpray gehaald bij de drogist een soort "kuur" dan spuit je je voeten goed in en je schoenen en het zou daarna veel minder moeten zijn. Ik ben benieuwd

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 26 jul 2008 18:14

Ik heb zelf wolky's voor op m'n werk.
Hier kan je de zool er uithalen en is ook weer makkelijk schoon te houden. Ze lopen echt lekker omdat de schoen zicht vormt.
Dat is misschien een optie voor mensen die de crocs niet mooi vinden.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 jul 2008 16:52

tegenwoordig niet alleen zweetvoeten maar gewoon zweten gewoon over m'n hele lijf! Bodylotion van Dove helpt wel iets maar ook niet echt helemaal.. wat kan ik daar nou weer tegen doen? :? ik schaam me rot voor familie als ik op m'n werk ben.. :shock:

edit: topic titel aangepast, 27-7-2008
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 jul 2008 17:14

ik zou als je zo zweet over je lichaam geen bodylotion smeren dan sluit je je porien af.
Maar zweten je armen en benen dan ook zo als ik je goed begrijp?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 jul 2008 17:16

liefie schreef:ik zou als je zo zweet over je lichaam geen bodylotion smeren dan sluit je je porien af.
armen, benen, rug, hoofd, buik, tussen m'n borsten :?

geen bodylotion?? Ik dacht dat alleen talkpoeder de porien afsloten.... :shock: mij leek dat het hielp...
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 jul 2008 17:56

kwebbel schreef:
liefie schreef:ik zou als je zo zweet over je lichaam geen bodylotion smeren dan sluit je je porien af.
armen, benen, rug, hoofd, buik, tussen m'n borsten :?

geen bodylotion?? Ik dacht dat alleen talkpoeder de porien afsloten.... :shock: mij leek dat het hielp...

als ik mijn gezicht met dit weer insmeer met gezichtscreme voel ik het vocht gewoon naar buiten komen op mijn voorhoofd en bovenlip.
Smeren doe ik nu echt niet alleen s'avonds laat na het douchen smeer ik me in met olie.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 jul 2008 20:30

oke, want ik heb een droge huid, daarom smeer ik ook eigenlijk.. anders komen van die irritante cchilfers op m'n voorhoofd.. :? wat zou ik dan kunnen gebruiken tegen het zweten?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 jul 2008 21:01

ik zou het echt niet weten :oops: gewoon deo onder je armen en volgens mij kun je niet veel meer doen?
paar keer op een dag met lauw water wassen misschien helpt dat? ik roep nu ook maar wat in mijn hoofd opkomt :D

Terug naar “Archief”