Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Momenteel heb ik nesteldrang!! (als dat zo heet) zeker na de geboorte van ons neefje Marvano........ ik vind elke baby lief en wil m het liefst meenemen! Ik kijk structureel naar babykleertjes en wil het liefst de winkel leegkopen.
mijn schoonzus had haar babykamer te koop gezet en ik zei wel dat ik m wilde hebben. Meteen realiseerde ik dat ik wellicht helemaal geen kinderen zou kunnen krijgen! Dus ik werd weer met beide benen op de grond gezet.
Als God mij geen kinderen geeft dan is het leed groot als je babyuitzet aan het sparen bent..
Maar ik vind baby's nog steeds heeeeeeeel lief
ring schreef:Als ik sommige reacties lees vraag ik me af waarom mensen geen kinderen zouden willen...
Er zijn genoeg mensen op de wereld die nooit geen kinderen kunnen krijgen en die dat als heel schrijnend ervaren. Om dan te zeggen dat jij geen kinderen wil vind ik heel hard overkomen.
Natuurlijk kan iedereen daar persoonljke redenen voor hebben en die wil ik ook wel respecteren, maar er borrelt bij mij dan wel de vraag naar boven hoe dat je kinderen ziet? Het is uiteindelijk, binnen een relatie toch wel iets wat je van God KUNT ontvangen?
Hippieblijhoofd schreef:Ik vind de reacties van Annette en Kwebbel ook bizar. Het opvoeden van kinderen is een enorme verantwoordelijkheid en het op de wereld zetten van kinderen doe je niet alleen 'omdat je dat leuk vind' of 'omdat je babies zo lief en schattig en cute enz vindt'. Het komt op mij egoistisch over; ík wil kinderen want ík vind kinderen schattig.
ring schreef:Als ik sommige reacties lees vraag ik me af waarom mensen geen kinderen zouden willen...
ring schreef: Om dan te zeggen dat jij geen kinderen wil vind ik heel hard overkomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten