Ik ben wel nieuwsgierig wat jij over jezelf aan positieve dingen kunt typen?essieee schreef:Best typerend weer; negatieve dingen ratelen we zo op; Ik ben...
Áls het om positieve kantenn gaat is het al snel; men zegt van mij,..

Moderator: Moderafo's
André schreef:Dat geloof ik niet zo, ik denk dat je best wel wat weet, maar het niet 'durft' te posten, omdat je wellicht bang bent om negatieve feedback te krijgen?essieee schreef:Er zijn geloof ik weinig mensen die daar gemakkelijk in zijn..
Daar tegenover zou je kunnen zetten dat ieder mens uniek is en dat ieder mens er mag zijn zoals hij/zij is.Maaikje schreef:Je hebt gelijk Es! Inderdaad lastig om de goeie dingen van jezelf te zeggen. Op school hebben we het er regelmatig over gehad, dus vandaar dat ik ze zo op kan ratelen![]()
Ik denk dat het een overdreven regel van fatsoen is om niet de goeie dingen van jezelf te benadrukken omdat dat arrogant over kan komen..
André schreef:Daar tegenover zou je kunnen zetten dat ieder mens uniek is en dat ieder mens er mag zijn zoals hij/zij is.Maaikje schreef:Je hebt gelijk Es! Inderdaad lastig om de goeie dingen van jezelf te zeggen. Op school hebben we het er regelmatig over gehad, dus vandaar dat ik ze zo op kan ratelen![]()
Ik denk dat het een overdreven regel van fatsoen is om niet de goeie dingen van jezelf te benadrukken omdat dat arrogant over kan komen..
Mensen die licht neigen naar een niet super gevoel van eigenwaarde, daar zie je meestal wat jij noemt Maaikje, dat men het als arrogant gaat classificeren.
(Dit een algemene opmerking, niet op iemand persoonlijk van toepassing)
Nee, ik bedoel dat onzekere mensen zichzelf arrogant vinden overkomen als ze positieve eigenschappen van hen zelf gaan noemen.LeChat schreef:André schreef:Daar tegenover zou je kunnen zetten dat ieder mens uniek is en dat ieder mens er mag zijn zoals hij/zij is.Maaikje schreef:Je hebt gelijk Es! Inderdaad lastig om de goeie dingen van jezelf te zeggen. Op school hebben we het er regelmatig over gehad, dus vandaar dat ik ze zo op kan ratelen![]()
Mensen die licht neigen naar een niet super gevoel van eigenwaarde, daar zie je meestal wat jij noemt Maaikje, dat men het als arrogant gaat classificeren.
(Dit een algemene opmerking, niet op iemand persoonlijk van toepassing)
Je bedoelt dat onzekere mensen anderen snel als arrogant beschouwen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten