kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 mei 2008 20:38

Ik heb ook best heel veel kleding, ik durf het amper op te noemen. Maar dat is wel van jaren terug ook. Een spijkerrokje is een spijkerrokje en die spaar ik gewoon op (en altijd vind ik een nog net iets leukere :oops: )
Afgelopen jaar heb ik denk ik 3 of 4 stelletjes nieuw gekocht, daarvoor kocht ik elk seizoen ongeveer een nieuwe garderobe. Tot ik inzag at dat best sund was, toen ben ik gewoon meer gaan sparen. Met als gevolg enorme stapels rokjes, shirtjes en broeken.
En ik kleed me echt niet elke dag om, maar ik vind het altijd een sport om steeds weer iets anders aan te hebben, terwijl ik alles al had. Ik combineer steeds weer iets anders. En soms kom ik er na maanden achter dat ik die leuke broek of dat leuke rokje ook nog had. Dan doe ik het weer eens aan.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 20:40

Precies, MissF, zo doe ik het ook: laatst had ik een combinatie aan die ik zeker al 2 of 3 jaar niet gedragen had. Iedereen meteen van 'zow, is dat nieuw, wat mooi' :mrgreen:

Ik gooi zelden iets weg. Dan moet het echt te lelijk zijn geworden of kapot. Maar voor de rest... bewaar ik alles soms jaren en dan ineens is het weer nuttig. Had laatst nog een mooi truitje aan, dat ik droeg op de middelbare school. :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 20:43

pol schreef:Maar kleden jullie je eigen dan tig keer per dag om of zo?

Uhm, meestal wel :oops:

Thuis loop ik echt niet in mijn mooie/goede kleding rond. Dan wil ik gewoon ondersteboven op de bank kunnen hangen met de kat op schoot enzo.

Als ik weg ga, dan kleed ik me snel even om (duurt 2 minuten). Dus ja, soms dan ga ik werken in een outfit, kom ik thuis en kleed ik me om, en als ik dan 's avonds nog weg ga, dan kleed ik me weer om in een goede outfit. meestal gewoon de outfit die ik dan 's ochtends aanhad, ligt er een beetje aan.

Hetzelfde met sokken: soms draag ik wel 3 paar op een dag. Gewoon, omdat ik van schone sokken houd .

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 20 mei 2008 20:52

MissF schreef:Ik heb ook best heel veel kleding, ik durf het amper op te noemen. Maar dat is wel van jaren terug ook. Een spijkerrokje is een spijkerrokje en die spaar ik gewoon op (en altijd vind ik een nog net iets leukere :oops: )

Zucht... ik heb ook een spijkerroktjestic. Heb er nu vier. Maar ik ben nu op zoek naar een beetje strak echt heel donkerblauw spijkerrokje tot op de knie ongeveer. Bij Zara hadden ze hele mooie, maar daar kun je niet normaal mee lopen, veel te strak.
Miss F, heb jij misschien zo n rokje die ik bedoel of weet je waar ik die kan kopen? :oops:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mei 2008 20:55

Ik heb helemaal niks van spijkerstof :mrgreen:

André

Berichtdoor André » 20 mei 2008 20:58

Galateia schreef:Ik heb helemaal niks van spijkerstof :mrgreen:
Dé uitdaging ;/

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 mei 2008 20:59

em ma.. de markt... staan mega veel kramen..

ik heb zomer en winterkleding op een plank...

k hou niet van veel kleding, toen ik nog voor de klas stond en thuis woonde, begrijp ik je verhaa;l wel galatia(k weet niet goed hoe ik het uit mijn hoofd moet typen)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 mei 2008 21:01

haha, ik heb denk ik 12 spijkerrokjes. In alle lengtes en soorten.
Ik heb een tijd heel lang gezocht naar een licht spijkerrokje net over de knie, voor de winter, met stoere laarzen eronder. Uiteindelijk in één of ander miniboetiekje op vakantie gevonden.
En pas was ik op zoek naar een kort strak, donker spijkerrokje, vraag me niet waarom. Uiteindelijk geslaagd bij Landgraaf. Tja, dat kan ook :D
Dus daar zou ik eens gaan kijken als ik jou was :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 20 mei 2008 21:04

@ Miss F: Thnx voor je tip!

@ Paprikameisje: nu ga je ervanuit dat ik zo een rokje in elkaar flans, ik kan niet eens naaien. Ik kan mn moeder eens lief aankijken :P

HEERE, leer mij Uw weg

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 mei 2008 21:13

neeh, ik bedoelde kledingkraampjes.. vaak is het publiek, turkse meisjes etc... maar wij passen die natuurlijk ook

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 20 mei 2008 21:24

paprikameisje2 schreef:neeh, ik bedoelde kledingkraampjes.. vaak is het publiek, turkse meisjes etc... maar wij passen die natuurlijk ook

Kledingkraampjes had ik ff niet aan gedacht, veel handiger :wink:

HEERE, leer mij Uw weg

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 mei 2008 21:36

hier staan ahast geen stoffen meer, nog een enkeling, anders alleen maar kleding en andere zooi!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 mei 2008 21:59

Je lijkt me een fascinerend vrouw Galateia!
Post eens een leuke foto van je kast, ben enorm benieuwd!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 20 mei 2008 23:09

Tsja, de één heeft een schoenentic, de ander heeft dat met tassen of kleding. De volgende gaat graag 'leuke dingen doen' met het gezin. Een ander geeft graag cadeautjes. Weer een ander pakt om de haverklap de auto. De volgende verslindt boeken. Whatever? Ieder z'n ding toch.
Mijn kledingkast begint ook aardig vol te raken. En nee, ik heb niet weinig. Maar inderdaad ook dingen van jaren geleden die nog prima passen. Schoenen hetzelfde verhaal. De goedkopies zijn in twee jaar helemaal afgelopen en stuk. De schoenen van boven de 60 euro gaan al gauw een jaar of 5 mee. Het is toch gewoon leuk om af te kunnen wisselen? Ik ken ook mensen waarvan ik de inhoud van de kledingkast zo op kan noemen. Niet echt leuk lijkt me dat.
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 20 mei 2008 23:27

Galateia schreef:Ik heb helemaal niks van spijkerstof :mrgreen:

Ik ook niet! Eindelijk een medestander gevonden!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”