Stukjes voor op bruiloft gezocht

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 mei 2008 08:58

ik wilde ook geen stukjes.. ik erger mij altijd groen en geel als je net lekker aan het praten bent met een familielid die heeel ver bij je vandaan woont.... wordt je weer onderbroken door een of ander onzinnig iets!

ze hadden bij ons twee korte sukjes an nog geen vijf minuten! en dat was zeker de max!

al die bruiloften waar stukje aan stukje wordt geregen?... arm bruidspaar!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 09:38

Arm bruidspaar? En als dat bruidspaar dat nou gewoon wel leuk vindt?
Op de bruiloften van mijn zus en broer waren ook wel aardig wat stukjes. Ze genoten ervan. Tranen van het lachen hoor :)
Wat wel slim is: laat sommige stukjes van familie etc. al overdag doen.
Ik zou voor mijn broer bijvoorbeeld een stuk hobo spelen. Leuk, maar zoiets hoeft niet per se op het feest. Dus dat is tijdens het diner gedaan.
Zo kun je wel wat meer switchen, zodat niet alles op de feestavond hoeft te gebeuren. Maar een paar mensen hebben natuurlijk het volste recht om op de feestavond een tof stuk neer te zetten ;)
pobody's nerfect

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 mei 2008 09:48

Mn zwager is gewoon bang dattie voor aap word gezet, sja, dan moet je net bij mij wezen 8)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 09:52

Tsja, als ik ooit ga trouwen ben ik daar ook héél bang voor. Sterker nog, ik weet wel zeker dat het gebeurt. Maargoed, dat hoort er gewoon bij.
In onze familie in ieder geval wel :P
Als je dapper genoeg bent om te trouwen moet je ook dapper genoeg zijn om wat grappen te kunnen incasseren.
Ik begrijp best dat mensen niet de hele avond stukjes willen, dus beperken is wel logisch. Maar volgens mij is het bij een hoop mensen gewoon bangigheid.
Het scheelt wel dat ik zeker weet dat mijn familie er echt wat leuks van maakt ;)
pobody's nerfect

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 28 mei 2008 10:12

Als je weet dat 't leuke, gevatte én persoonlijke stukjes worden, vind ik het nog een iets ander verhaal. Dan mag ik ook best op de korrel genomen worden. Het probleem is alleen dat 't vaak van die ontzettend flauwe standaardstukjes zijn, zoals Flappie al zei: abc-tjes, dingen met boodschappen etc. Dan liever helemaal niet!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 mei 2008 10:26

Ik weet zeker dat ze dat nooit zouden doen inderdaad :)
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mei 2008 10:33

Jo'tje schreef:Tsja, als ik ooit ga trouwen ben ik daar ook héél bang voor. Sterker nog, ik weet wel zeker dat het gebeurt. Maargoed, dat hoort er gewoon bij.
In onze familie in ieder geval wel :P
Als je dapper genoeg bent om te trouwen moet je ook dapper genoeg zijn om wat grappen te kunnen incasseren.
Ik begrijp best dat mensen niet de hele avond stukjes willen, dus beperken is wel logisch. Maar volgens mij is het bij een hoop mensen gewoon bangigheid.
Het scheelt wel dat ik zeker weet dat mijn familie er echt wat leuks van maakt ;)

hm ja, rare familie. :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 11:10

jamillah schreef:Mn zwager is gewoon bang dattie voor aap word gezet, sja, dan moet je net bij mij wezen 8)

Van hem weten jullie toch niet zoveel, dus ik begrijp niet waar hij zich druk om maakt 8) Van mij wel, en ik kan ook wel raden wat er ongeveer gedaan gaat worden, wat er in voor komt in ieder geval ;/

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 28 mei 2008 11:20

Vaak is het ook niet bangigheid hoor. Mn. mijn man vind de stukjes op geen enkele bruiloft leuk, dus dat wilde hij zeker niet op zijn eigen bruiloft, had niks met bangigheid te maken. Ik vind 1 of 2 leuke, goede, korte stukjes wel grappig. De ceremoniemeesters waren daarvan op de hoogte en hebben het prima geregeld! We hadden 3 stukjes die gewoon goed in elkaar zaten, van mensen die dat echt graag wilde doen en dan is het leuk. Maar we hadden ook een bandje en gewoon een leuke feestzaal, dus alleen maar stukjes was echt supersund geweest!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mei 2008 11:25

Ach je moet ook een wat creatieve familie hebben.... En je moet het aantal stukjes gewoon beperkt houden.... een enkel stukje is leuk, maar niet 10 verschillende stukjes ofzo. Dat wordt gewoon teveel.

Dan verzinnen ze maar wat anders. Ik heb om toch mijn steentje bij te dragen bij de bruiloft van mijn zusje bijvoorbeeld een scherpe (anti)trouw-column geschreven :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 mei 2008 13:38

Smurffie schreef:
jamillah schreef:Mn zwager is gewoon bang dattie voor aap word gezet, sja, dan moet je net bij mij wezen 8)

Van hem weten jullie toch niet zoveel, dus ik begrijp niet waar hij zich druk om maakt 8) Van mij wel, en ik kan ook wel raden wat er ongeveer gedaan gaat worden, wat er in voor komt in ieder geval ;/

Wij niet nee maar zijn fam en vrienden wel en hij gaf mij de opdracht te zeggen tegen hun dat ze geen stukjes mogen doen :P

Naja, dat ben ik plotseling vergeten natuurlijk 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 14:52

En toch, als wij geen stukjes willen, gebeurd het gewoon niet. Ik heb geen zin om een halve avond heel gedwee naast elkaar op een stoeltje stukjes te koekeloeren. Maximaal 2 en niet te lang. Succes ;/

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 28 mei 2008 14:54

MUHAHAHAHA hysterisch-smile

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 14:56

Ik ben serieus hoor.

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 28 mei 2008 15:11

Is er niets iets originelers te bedenken als stukjes voor een bruiloft.

Oh ja, mogelijk kan ik komen. :lol:

Terug naar “Archief”