Moderator: Moderafo's
The Menace schreef:liefie schreef:wij hebben een hele grote hoekbank die is nu 2 maanden oud en zijn al 4 kussens vervangen omdat er draden uitsteken (slecht afgewerkt) Net kwam er weer een man van de zaak waar wij die bank gekocht hebben en ben even flink boos geworden!
Nu heeft hij overal foto's van gemaakt en hij gaat het gelijk bespreken op de zaak. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Dan koop je ''kwaliteit'' en dan zo maar zeer waarschijnlijk krijgen we een hele nieuwe bank of anders geld terug (wil ik zelf niet want dit is onze droom bank)
Je moet ook geen bank bij Leen Bakker kopen...
rosekapje schreef:The Menace schreef:liefie schreef:wij hebben een hele grote hoekbank die is nu 2 maanden oud en zijn al 4 kussens vervangen omdat er draden uitsteken (slecht afgewerkt) Net kwam er weer een man van de zaak waar wij die bank gekocht hebben en ben even flink boos geworden!
Nu heeft hij overal foto's van gemaakt en hij gaat het gelijk bespreken op de zaak. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Dan koop je ''kwaliteit'' en dan zo maar zeer waarschijnlijk krijgen we een hele nieuwe bank of anders geld terug (wil ik zelf niet want dit is onze droom bank)
waarom niet, hier geen problemen hoor, ben maar wat blij met mijn bank en stoelen van leen bakker (en de rest trouwens).
rosekapje schreef:The Menace schreef:liefie schreef:wij hebben een hele grote hoekbank die is nu 2 maanden oud en zijn al 4 kussens vervangen omdat er draden uitsteken (slecht afgewerkt) Net kwam er weer een man van de zaak waar wij die bank gekocht hebben en ben even flink boos geworden!
waarom niet, hier geen problemen hoor, ben maar wat blij met mijn bank en stoelen van leen bakker (en de rest trouwens).
MissF schreef:Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.
Wat een ellende, steeds mensen over de vloer, bellen.
Ik hou sowieso totaal niet van klachten geven enzo. Ik denk al snel: het zal mijn eigen schuld wel zijn. Al dat gedoe, niks voor mij
Lang leve Leen Bakker
Smurffie schreef:MissF schreef:Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.
Ik hou sowieso totaal niet van klachten geven enzo. Ik denk al snel: het zal mijn eigen schuld wel zijn. Al dat gedoe, niks voor mij
Lang leve Leen Bakker
Geloof me, bedrijven hebben niet voor niets een klachtenlijn, of klantenservice waarbij je met dit soort problemen terecht kunt. Zo geef je hen nog de kans om zaken recht te zetten èn weten ze wat er verandert moet worden. Klachtenservice beïnvloed wel degelijk de omzet. Ze hebben meestal dus liever dat je terugkomt met producten die niet goed zijn of kapot zijn.
Smurffie schreef:MissF schreef:Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.
Lang leve Leen Bakker
Geloof me, bedrijven hebben niet voor niets een klachtenlijn, of klantenservice waarbij je met dit soort problemen terecht kunt. Zo geef je hen nog de kans om zaken recht te zetten èn weten ze wat er verandert moet worden. Klachtenservice beïnvloed wel degelijk de omzet. Ze hebben meestal dus liever dat je terugkomt met producten die niet goed zijn of kapot zijn.
MissF schreef:Smurffie schreef:MissF schreef:Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.
Lang leve Leen Bakker
Tja, ik heb al niet eens zin om te moeten wachten op mensen die langs komen ofzo, en dat we dan weer een bank eruit moeten sjouwen en een nieuwe erin, wij hebben de woonkamer op de eerste verdieping, dus dat gaat al niet zo soepel.
Neuh, niks voor mij. Ik koop sowieso liever niet iets heel duurs, omdat ik dan baal als er iets kapot is.
Na 4 maanden was ons vloerkleed een beetje vies, die heb ik zo het raam uitgemikt en een nieuwe gekocht. Omdat het ding toch goedkoop was, kon dat ook. koop je iets duurs, dan kan dat gewoon niet.
maarja, ieder zn ding
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten