Gezin en financiën (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 apr 2008 12:43

Aan 2 tassen vol nieuwe kleren heb je ook wat, hoor! :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 apr 2008 12:56

:mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 apr 2008 13:43

The Menace schreef:
liefie schreef:wij hebben een hele grote hoekbank die is nu 2 maanden oud en zijn al 4 kussens vervangen omdat er draden uitsteken (slecht afgewerkt) Net kwam er weer een man van de zaak waar wij die bank gekocht hebben en ben even flink boos geworden!
Nu heeft hij overal foto's van gemaakt en hij gaat het gelijk bespreken op de zaak. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Dan koop je ''kwaliteit'' en dan zo maar zeer waarschijnlijk krijgen we een hele nieuwe bank of anders geld terug (wil ik zelf niet want dit is onze droom bank)

Je moet ook geen bank bij Leen Bakker kopen...

waarom niet, hier geen problemen hoor, ben maar wat blij met mijn bank en stoelen van leen bakker (en de rest trouwens).
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 apr 2008 13:57

rosekapje schreef:
The Menace schreef:
liefie schreef:wij hebben een hele grote hoekbank die is nu 2 maanden oud en zijn al 4 kussens vervangen omdat er draden uitsteken (slecht afgewerkt) Net kwam er weer een man van de zaak waar wij die bank gekocht hebben en ben even flink boos geworden!
Nu heeft hij overal foto's van gemaakt en hij gaat het gelijk bespreken op de zaak. Ben erg benieuwd wat eruit komt. Dan koop je ''kwaliteit'' en dan zo maar zeer waarschijnlijk krijgen we een hele nieuwe bank of anders geld terug (wil ik zelf niet want dit is onze droom bank)

waarom niet, hier geen problemen hoor, ben maar wat blij met mijn bank en stoelen van leen bakker (en de rest trouwens).

is ook echt niet van de leenbakker is een giga dure bank vandaar dat ik het gewoon niet vind kunnen. En gelukkig gaan ze der nu achteraan

The Menace
Mineur
Mineur

Berichtdoor The Menace » 09 apr 2008 14:50

rosekapje schreef:
The Menace schreef:

Was ook maar 'ironisch' bedoeld ;) Aangezien liefie het vaak heeft over hun dure 'spullen'... Maar goed, ieder z'n ding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2008 15:06

Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.
Wat een ellende, steeds mensen over de vloer, bellen.
Ik hou sowieso totaal niet van klachten geven enzo. Ik denk al snel: het zal mijn eigen schuld wel zijn. Al dat gedoe, niks voor mij :)

Lang leve Leen Bakker :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 apr 2008 15:10

MissF schreef:Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.
Ik hou sowieso totaal niet van klachten geven enzo. Ik denk al snel: het zal mijn eigen schuld wel zijn. Al dat gedoe, niks voor mij :)

Geloof me, bedrijven hebben niet voor niets een klachtenlijn, of klantenservice waarbij je met dit soort problemen terecht kunt. Zo geef je hen nog de kans om zaken recht te zetten èn weten ze wat er verandert moet worden. Klachtenservice beïnvloed wel degelijk de omzet. Ze hebben meestal dus liever dat je terugkomt met producten die niet goed zijn of kapot zijn.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 apr 2008 15:56

Smurffie schreef:
MissF schreef:Dat vind ik zo heerlijk aan geen dure meubels kopen he, als er iets kapot gaat, een krasje op zit, een draadje los zit, dan lach ik even en ben blij dat het niet zo duur was.

Geloof me, bedrijven hebben niet voor niets een klachtenlijn, of klantenservice waarbij je met dit soort problemen terecht kunt. Zo geef je hen nog de kans om zaken recht te zetten èn weten ze wat er verandert moet worden. Klachtenservice beïnvloed wel degelijk de omzet. Ze hebben meestal dus liever dat je terugkomt met producten die niet goed zijn of kapot zijn.

juist en dan ben ik maar een zeur maar ik bel ze gerust elke dag op om te vragen hoe het zit. maakt mij echt niet uit. En nu krijgen we dus een hele nieuwe bank omdat er iets fout gegaan is in de fabriek. mocht het met die nieuwe bank weer binnen een jaar zijn krijgen we ons geld terug.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2008 15:59

Smurffie schreef:

Tja, ik heb al niet eens zin om te moeten wachten op mensen die langs komen ofzo, en dat we dan weer een bank eruit moeten sjouwen en een nieuwe erin, wij hebben de woonkamer op de eerste verdieping, dus dat gaat al niet zo soepel.
Neuh, niks voor mij. Ik koop sowieso liever niet iets heel duurs, omdat ik dan baal als er iets kapot is.
Na 4 maanden was ons vloerkleed een beetje vies, die heb ik zo het raam uitgemikt en een nieuwe gekocht. Omdat het ding toch goedkoop was, kon dat ook. koop je iets duurs, dan kan dat gewoon niet.

maarja, ieder zn ding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 09 apr 2008 17:10

Dan hoef je die bank echt niet zelf te sjouwen hoor. Dáár zijn die mannetjes voor. Lekker zelf laten ploeteren 8)
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 09 apr 2008 17:13

MissF schreef:
Smurffie schreef:

Tja, ik heb al niet eens zin om te moeten wachten op mensen die langs komen ofzo, en dat we dan weer een bank eruit moeten sjouwen en een nieuwe erin, wij hebben de woonkamer op de eerste verdieping, dus dat gaat al niet zo soepel.
Neuh, niks voor mij. Ik koop sowieso liever niet iets heel duurs, omdat ik dan baal als er iets kapot is.
Na 4 maanden was ons vloerkleed een beetje vies, die heb ik zo het raam uitgemikt en een nieuwe gekocht. Omdat het ding toch goedkoop was, kon dat ook. koop je iets duurs, dan kan dat gewoon niet.

maarja, ieder zn ding

dat is zeker ieder zijn eigen ding maar ik baal niet van de bank dat er paar draadjes los zitten maar ik vind gewoon dat het goed moet zijn. bij de leenbakker krijg je dit niet voor elkaar. En ik zou er dan eerder van balen als je weer een nieuwe bank moet kopen.

En ik hoef hier niet voor thuis te blijven hoor zeg gewoon die en die dag om 08.30 en dan zijn ze er gewoon. Heerlijk en hun sjouwen alles en zetten alles in elkaar niet ik :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2008 17:35

Nouja, het lijkt mij nog steeds vervelend om erachter te komen dat een duurdere bank 'vlekken' vertoont. Als bij onze bank een draadje los zit, dan hoef ik al die rompslomp niet. Een bank kan nou éénmaal kapot gaan. Anders kun je iets nooit gebruiken. Alles gaat eens kapot. En als dat snel is, dan hebben we pech, en hebben we misschien een verkeerde bank gekocht, dan slaan we even tegen ons voorhoofd en denken: volgende bank beter.
Scheelt misschien ook dat wij niet zo kieskeurig zijn daarin. Wij wilden gewoon een bruine tweezitter. Niet van leer. Keuze zat. De eerste de beste die we zagen hebben we gewoon gekocht, omdat hij bruin was, goedkoop en niet een te diep zitgedeelte had (wat funest is voor je rug). Dus als het ding kapot gaat, dan hoeft er niemand gebeld te worden, of te komen om het ding op te halen, dan maken we het zelf, en als het te erg is, zoeken we een nieuwe bruine tweezitter, geen leer. :) Ik vind het simpeler, om heel eerlijk te zijn.

Maar als jullie het zo fijner vinden, ook goed :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 apr 2008 17:38

Bij de Leen bakker krijg je gelijk een nieuwe hoor, hier alleen maar goede ervaring met Leen bakker. Goedkoop en goede service wat wil je nog meer. Wij hadden een tijd terug een salontafel er gekocht, daar zaten en paar hele lelijke noesten in. gebeld en dezelfde dag hadden we nog en nieuwe tafel. Ze hebben hier ook vloerbdekking gelegd. Er was wat verkeerd berekend. Beetje onduidelijk of het aan ons of aan hun lag. Wij kregen het voordeel van de twijfel en hebben datgene wat verkeerd berekend was niet hoeven betalen. terwijl wij zo iets hadden, wij betalen gewoon, want nu ligt er wel een goed gedeelte.

Maar goed ieder zijn ding.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

coupe soleil
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor coupe soleil » 09 apr 2008 20:32

Hoe kun e in vredesnaam voor slechts € 160,- 2 tassen vol kleren kopen? :shock:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2008 20:46

ga gewoon sjoppen in d eopruiming!!

dan heb je zeker voor 160 twee tassen vol! ik wel teminste!

Terug naar “Archief”