Ikke21 schreef:Wat heeft dit met het onderwerp te maken dan??
dit is eeen vraagvoor mij neem ik aan? blijkbaar begrijpt niemand ddat tot nu toe. En misschien is ddat juist het erge aan het hele verhaal.
Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:ik wil alleen maar duidelijk maken dat het neit uitmaatk waar je zit. Als je aan eht koffie drinken bent of je zit in het caffe, de preek is even snel vervlogen, tenzij je er als gezin er ovr gaat praten. Dti word wat mij betreft weinig gedaan.
en joris ik had al antwoord gegeve op jou vraag.
paprikameisje2 schreef:ik weet het denk ik al, doordat het gewoonte is. DOe die gewoontes maa reens niet. Ik heb me dat ook eenpoosje voorgehouden, als ik nu wel of niet ga, maarkt niet uit, omdat het een gewoonte is gaat iederee wel gewoon, en die zit er maar gewoon om vervolgnes koffie te gaan drinken en dan lekker ovr andere dingen te gaan praten. Ik kan dan ht verscil niet zien tussen ee cafee en koffie drinken bij anderen of gewoon na huis gaan
paprikameisje2 schreef:paprikameisje2 schreef:ik weet het denk ik al, doordat het gewoonte is. DOe die gewoontes maa reens niet. Ik heb me dat ook eenpoosje voorgehouden, als ik nu wel of niet ga, maarkt niet uit, omdat het een gewoonte is gaat iederee wel gewoon, en die zit er maar gewoon om vervolgnes koffie te gaan drinken en dan lekker ovr andere dingen te gaan praten. Ik kan dan ht verscil niet zien tussen ee cafee en koffie drinken bij anderen of gewoon na huis gaan
hier joris of bedoel je dit niet
Ik kom niet zo gauw voor m'n lol in een gewoon café, ben geen uitgaansmens. Als ik er kom is dat vooral om boekjes uit te delen.Tears schreef:Chloë schreef:Volgens mij hoor je als christen sowieso niet in een refocafé.
Dat is over het algmeen niet meer dan een veredelde veemarkt.
Een gewoon café.. tja, dat hangt van de situatie af.
Ik zie het punt niet helemaal, wat beweer je nu over een gewoon cafe, daar is nix vee-achtigs aan ?? Ik ben helemaal geen fan van refocafe, ben er wel 2 x geweest, maar altijd dat gezeur over de randjes.. Denk nou gewoon logisch na, Stel dat je met Jezus mee zou gaan, waar zou je Hem dan mee naar toe nemen. Misschien een beetje vergezocht, maar uiteindelijk moet dat je beslissing vormen. Zou je Hem wel mee naar een SRB avond meenemen en niet naar een refocafe ?? Ik hoor over SRB weleens dezelfde dingen als over het refo cafe.
Een ieder zij in zijn gemoed ten volle verzekerd. Intentie is heel belangrijk hier...
Ikke21 schreef:Het gaat hier toch over naar een cafe gaan op zondag??? wat heeft een refocafe daar nou mee te maken???
Napoleon schreef:Ikke21 schreef:Het gaat hier toch over naar een cafe gaan op zondag??? wat heeft een refocafe daar nou mee te maken???
volgens mij niet, het ging meer over een café op zaterdagavond. maar misschien heb ik verkeerd gelezen, waar haal jij die zondag vandaan?
JialiKelly schreef:aan de icoontjes te zien vind je het niet echt kunnen. Toch?
uhm... hoe denk ik daarover...
mja, opzich vind ik het niet zo'n heel vreselijke combinatie, maar het ligt wel aan de situatie.
Of je je helemaal zit te bezatten en helemaal opgaat in het uitgaansleven, of je drinkt even gezellig met wat vrienden ergens.
Benonline schreef:Hee wat vinden jullie daar nu van!!
's avonds in het/de (refo)café en 's morgens in de kerk.
kan dat of vind je van niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Benonline schreef:Hee wat vinden jullie daar nu van!!
's avonds in het/de (refo)café en 's morgens in de kerk.
kan dat of vind je van niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten