Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Inderdaad Elbert. Ik heb het idee dat er veel te licht over wordt gedacht. Mensen hebben al snel zoiets van; Het gebeurd zó vaak, man, zoveel mensen maken dit mee, stel je niet aan. Feit is dat, hoe vaak iets voor komt, er helemaal niks mee te maken heeft. We vergeten al snel dat elk individu die dit meemaakt, alles voorzich beleeft. Misschien wel heel intens. We weten de helft nog niet volgens mij.
Dit is énorm zwaar voor kinderen, hier werd door de relatie therapeute en later ook door een andere hulpverlener bijzonder de nadruk op gelegd om dat vooral niet te doen. Kinderen houden namelijk (uitzonderingen daargelaten) net zoveel van hun vader als moeder, dus partij kiezen is extreem moeilijk voor kinderen, zoniet onmogelijk.Contact gaat via ons of via de mail. Dus wij als kids zijn behoorlijk de dupe..
Ik heb zelf geen gescheiden ouders maar wel bindings/verlatingsangst, heeft bij mij een andere reden.Dreamster schreef:jnien schreef:Is bindingsangst eigenlijk een beetje standaard bij kinderen van gescheiden ouders?
Ik denk dat het er wel mee te maken heeft, maar dat het ook aan de leeftijd ligt...
Het zou ook maar zo kunnen zijn dat hij geen liefde van zijn moeder heeft gehad, of dat zijn moeder niet in staat was hem te verzorgen, misschien was zijn moeder verslaafd aan iets, er zijn tig redenen denk ik om een niet gemiddeld beeld van een moeder te hebben.''Vrouwen zijn lastige wezens pa, ik weet ook niet zo goed hoe je daar mee moet omgaan.''
André schreef:Het zou ook maar zo kunnen zijn dat hij geen liefde van zijn moeder heeft gehad, of dat zijn moeder niet in staat was hem te verzorgen, misschien was zijn moeder verslaafd aan iets, er zijn tig redenen denk ik om een niet gemiddeld beeld van een moeder te hebben.''Vrouwen zijn lastige wezens pa, ik weet ook niet zo goed hoe je daar mee moet omgaan.''
Smurffie schreef:André schreef:Het zou ook maar zo kunnen zijn dat hij geen liefde van zijn moeder heeft gehad, of dat zijn moeder niet in staat was hem te verzorgen, misschien was zijn moeder verslaafd aan iets, er zijn tig redenen denk ik om een niet gemiddeld beeld van een moeder te hebben.''Vrouwen zijn lastige wezens pa, ik weet ook niet zo goed hoe je daar mee moet omgaan.''
Toch mijdt hij die 'lastige wezens' niet. Verre van dat zelfs.
jnien schreef:Smurffie schreef:André schreef:Het zou ook maar zo kunnen zijn dat hij geen liefde van zijn moeder heeft gehad, of dat zijn moeder niet in staat was hem te verzorgen, misschien was zijn moeder verslaafd aan iets, er zijn tig redenen denk ik om een niet gemiddeld beeld van een moeder te hebben.''Vrouwen zijn lastige wezens pa, ik weet ook niet zo goed hoe je daar mee moet omgaan.''
Toch mijdt hij die 'lastige wezens' niet. Verre van dat zelfs.
Nee inderdaad..
Misschien het blijven proberen?
Ze zijn toch ook wel erg leuk en gezellig![]()
En als ze dan te dichtbij komen, teveel gaan praten & vragen, dan duwt hij ze weg en sluit zich af..
- ik weet het niet hoor, stuur alleen een beetje in een richting..-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten