dilemma.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 30 dec 2003 19:28

Zonnetje schreef:Ik weet gewoon dat hij het niet serieus meent en na een paar maanden weer een ander heeft, daar wil ik haar voor waarschuwen

joris schreef:eerlijkheid duurt echt het langst.

Maar: mensen moeten ook mogen veranderen. zelfs vervelende jongens.

daar heb je gelijk in Joris!
maar het is wel super moeilijk! een vriendin van mij kreeg afgelopen zomer wat met een jongen, en van anderen hoorde ik dat hij het allemaal niet zo nauw nam, hij had zo weer een ander...
wij (ik eneen andere vriendin)hebben haar gewoon een paar hints gegeven, maar ze kon het moeilijk accepteren! achteraf bleek dat we gelijk hadden, op een gegeven moment liet hij gewoon niks meer van zich horen...
ik weet niet wat de beste oplossing is, het zal ook per situatie verschillen!

jo
Verkenner
Verkenner

echte vriendin

Berichtdoor jo » 13 apr 2004 19:09

Jannoek schreef:
Zonnetje schreef:Ik weet gewoon dat hij het niet serieus meent en na een paar maanden weer een ander heeft, daar wil ik haar voor waarschuwen

joris schreef:eerlijkheid duurt echt het langst.

Maar: mensen moeten ook mogen veranderen. zelfs vervelende jongens.

daar heb je gelijk in Joris!
maar het is wel super moeilijk! een vriendin van mij kreeg afgelopen zomer wat met een jongen, en van anderen hoorde ik dat hij het allemaal niet zo nauw nam, hij had zo weer een ander...
wij (ik eneen andere vriendin)hebben haar gewoon een paar hints gegeven, maar ze kon het moeilijk accepteren! achteraf bleek dat we gelijk hadden, op een gegeven moment liet hij gewoon niks meer van zich horen...
ik weet niet wat de beste oplossing is, het zal ook per situatie verschillen!
    Als het een echte (goede) vriendin is moet je alles kunnen zeggen. Begrijpelijk dat ze dat dan niet zo leuk vindt, maar ja, als het echte vriendschap is krijg je niet zo maar ruzie. Als je het hebt gezegd, moet je er niet meer over beginnen denk ik. 8)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 apr 2004 19:37

Ik ken ook een ander verhaal (lijkt op de woorden van Joris) ook een stelletje dat verkering kreeg. En die jongen nam het ook niet allemaal zo nauw... dat was daarvoor ook zo, dus iedereen het meisje waarschuwen, maar zij had ook zoiets van. Ik ga voor hem en hij zegt dat hij voor mij gaat. Dus waarom hem niet het voordeel van de twijfel geven? En ze had gelijk. Ze zijn nog steeds bij elkaar en zijn verloofd. Persoonlijk ken ik geen stel dat gelukkiger is met elkaar dan hen (alhoewel :mrgreen: )...
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

jo
Verkenner
Verkenner

kan ook

Berichtdoor jo » 14 apr 2004 21:07

ja, dat kan ook natuurlijk. Want anders is het zo van: eens een dief, altijd een dief. Die persoon moet wel een kans krijgen. Zelf ken ik ook iemand (heel goed) die nu geloof ik 6 jaar getrouwd is met een leuke knul, waarvan we (tijdens hun verkering) dachten dat het zo "uit" zou zijn. Hij was nogal "meisjesachtig". "k Twijfel absoluut niet aan zijn betrouwbaarheid, hij houdt veel van z'n vrouw, dat merk je aan alles.
:D :D :D :D :D

Zonnetje
Mineur
Mineur

Re: kan ook

Berichtdoor Zonnetje » 16 mei 2004 12:14

Ik weet wel dat als men me in het begin van m'n relatie had verteld dat mijn ex niet deugde ik het niet geloofd zou hebben.
Toen wij net verkering hadden heb ik wel wat over hem gehoord, maar ik dacht dat het aan die meiden zou liggen, die hij voor mij had gehad.
Zelfs mijn familie heeft me gewaarschuwd, dat hij niet serieus om mij gaf, maar dat kon ik eerst ook niet geloven.
Totdat hij brieven en kaarten kreeg van andere meisjes, toen barste bij mij de bom....

En eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij ooit veranderd. Iemand die psychisch ziek is, veranderd zomaar niet

AikonGirl
Majoor
Majoor

Re: dilemma.....

Berichtdoor AikonGirl » 16 mei 2004 13:28

Dit topic is al van meer dan een jaar geleden, wat nu opeens weer stormloopt.
En trijntjejohanna? Is het nog wat geworden tussen die twee?

henk77

Berichtdoor henk77 » 16 mei 2004 15:04

t j ,het begint al met "verhalen gehoord" dus wees altijd voorzichtig.ik hoor ook heel vaak verhalen,maar 90% vasn de gevallen zijn door een of ander gewoon uit de duim gezogen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mei 2004 15:33

AikonGirl schreef:Dit topic is al van meer dan een jaar geleden, wat nu opeens weer stormloopt.
En trijntjejohanna? Is het nog wat geworden tussen die twee?

neeeeeeeeeeee

André

Berichtdoor André » 18 jul 2004 10:50

trijntjejohanna schreef:een vriendin van mij vertelde een tijdje geleden dat ze sinds kort verkering had.. later bleek dat ik die jongen ken!! nou is het zo dat ik niet zulke fraaie verhalen over hem gehoord heb, over hoe hij is geweest tijdens andere verkeringen.. ze is zo blij met hem, moet ik het haar vertellen over die dingen die ik weet, of moet zij dat zelf maar ondervinden.. het zou natuurlijk kunnen dat het deze keer wel goed gaat, maar ik hoop natuurlijk dat er haar niet hetzelfde overkomt als die andere meisjes!!

Moet ik het haar vertellen of niet?? :? :?

Vriendinnen vertellen alles aan elkaar toch??
Zou alleen wel oppassen dat wat je over die jongen weet ook echt zo is.........

Terug naar “Archief”