Moderator: Moderafo's
Machiavelli schreef:De SGP =/= SGP-Jongeren. Jongerenafdelingen van politieke partijen trekken wel vaker andere lijnen. Heeft verder niks te doen met de redelijkheid van een partij.
Tja, ze zitten bij de SGP-jongeren en niet bij de CU-jongeren. Het is niet meer dan normaal dat ze een beperkt kader hebben om te operen.kirdneh schreef:Ben ik niet met je eens, want ze zijn op de vingers getikt en ze moesten het terugnemen, dan kom je bij mij erg onredelijk over.
Machiavelli schreef:Tja, ze zitten bij de SGP-jongeren en niet bij de CU-jongeren. Het is niet meer dan normaal dat ze een beperkt kader hebben om te operen.kirdneh schreef:Ben ik niet met je eens, want ze zijn op de vingers getikt en ze moesten het terugnemen, dan kom je bij mij erg onredelijk over.
De CU-jongeren kunnen ook niet opeens voorstellen die regelrecht tegen de partijlijn ingaan.
kirdneh schreef:johannes1 schreef:sinds wanneer moet de politiek blindelings mee gaan met iets wat een adviesorgaan zegt?
De jeugdgemeenteraad is een advies orgaan de sgp-jongeren niet.
rai schreef:kirdneh schreef:johannes1 schreef:sinds wanneer moet de politiek blindelings mee gaan met iets wat een adviesorgaan zegt?
En zitten er in de jeugdgemeenteraad dan geen SGP-jongeren? Die zitten er dan toch denk ik wel om hun partij en standpunten naar voren te brengen.
kirdneh schreef:rai schreef:kirdneh schreef:johannes1 schreef:sinds wanneer moet de politiek blindelings mee gaan met iets wat een adviesorgaan zegt?
En zitten er in de jeugdgemeenteraad dan geen SGP-jongeren? Die zitten er dan toch denk ik wel om hun partij en standpunten naar voren te brengen.
Precies ja maar de sgp jongeren gaan eerst mee stemmen en op aandringen van de moederpartij nemen ze het weer terug dat noemt men onstabiel beleid voeren.Ja zeggen en nee doen ,vandaar is de sgp jongeren voor mij niet serieus te noemen.
Memmem schreef:kirdneh schreef:rai schreef:kirdneh schreef:johannes1 schreef:sinds wanneer moet de politiek blindelings mee gaan met iets wat een adviesorgaan zegt?
Precies ja maar de sgp jongeren gaan eerst mee stemmen en op aandringen van de moederpartij nemen ze het weer terug dat noemt men onstabiel beleid voeren.Ja zeggen en nee doen ,vandaar is de sgp jongeren voor mij niet serieus te noemen.
Hoevaak is dit nu gebeurd en in welke periode/hoeveel jaar zat er tussen?
Code: Selecteer alles
De sgp jongeren steunen altijd onze voorstellen,maar als het besproken wordt in de gemeenteraad is de sgp altijd tegen.Daarom vind ik de sgp niet consequent en dan niet serieus te noemen.
johannes1 schreef:ik neem aan dat een politieke partij het niet eens hoeft te zijn met wat de jeugdgemeenteraad zegt.Code: Selecteer alles
De sgp jongeren steunen altijd onze voorstellen,maar als het besproken wordt in de gemeenteraad is de sgp altijd tegen.Daarom vind ik de sgp niet consequent en dan niet serieus te noemen.
deze opmerking slaagt hierdoor nergens op
johannes1 schreef:een jongerenvereniging moet je los zien van een politieke partij. ook al is de jongerenvereniging een onderdeel van die zelfde partij. zoals je zelf eerder al zei is de jeugdgemeenteraad alleen een adviesorgaan. het adviesorgaan denkt soms anders dan een politieke partij. dat zal je vast ook bij de CU hebben?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten