Cisca schreef:Dippie, ik kan me voorstellen dat je je rot voelt, ik weet niet goed hoe dit te omschrijven, bedoel het echt niet hard of zo.
Hij is jou gewoon niet waard, als hij zo snel een ander heeft, terwijl hij eerder zei dat hij voor 100% van je hield, blijkbaar is dat niet zo geweest.
Je zult het nu echt wel moeilijk hebben, maar later ben je er waarschijnlijk blij om, want zo iemand is niet te vertrouwen, beter dat je er nu achter komt, dan dat jullie bijvoorbeeld al getrouwd waren.
Heel veel sterkte om je gevoelens weer op peil te krijgen.
Dank je...
Ik vraag me idd af of dat wel zo was ja. Ik ga me steeds meer bedrogen voelen de laatste maanden van onze verkering. Ik krijg nu echt het gevoel van: waarom kreeg ik alleen de schuld? Want ik was degene die twijfelde en dus steeds zorgde voor onenigheid. Maar nu heb ik vaak zoiets van: Ik was degene die er eerlijk voor uit kwam en hij juist degene die "speelde" alsof hij nog heel veel van me hield...
Hmm... Kheb echt nooit zo over hem willen denken, kheb van hem gehouden en wil eigenlijk niet zwart over hem spreken, maar ik begrijp hem steeds minder en kom steeds achter meer dingen.
Hmm... Straks hoor ik nog dat ie al "wat" met dr had toen wij nog verkering hadden ofzow