wat doe jij op valentijnsdag???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 feb 2007 22:05

Gewoon zoals alle woensdagen: werken en dansles
En ach, diep van binnen hou ik wel van Valentijnsdag, en heb het ook subtiel te kennen gegeven, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij er niet op in gaat ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 12 feb 2007 11:30

Het kan dan wel supercommercieel zijn, maar ik hou er van om mijn liefie af en toe een leuk cadeautje te geven, dus ook op Valentijnsdag. Er ligt dus iets klaar in de kast... :) Verder stuur een aantal schatten een Valentijns-ecard. En voor 's avonds bij de koffie en thee heb ik hartjes-petit fours ;)

sluisje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor sluisje » 12 feb 2007 11:34

Ach, valentijnsdag? Ik weet het niet hoor. De winkels hopen er alleen maar extra winst op te draaien, en iedereen trapt er nog in ook.

Ik laat m'n vriend gewoon elke dag weten dat ik van hem hou!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 feb 2007 11:57

Wij gaan *hoe origineel :mrgreen: * naar de film.
GB moet smiddags naar de tandarts, dus we gaan maar niet uitgebreid eten 8)

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 12 feb 2007 12:40

Het is altijd leuk om iets te geven c.q. te krijgen, ik weet alleen nog niet wat.
Manlief is `s avonds naar club, maar er ligt wel wat in mijn nachtkastje voor `m!
A smile costs nothing, but gives much

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 feb 2007 12:54

Zijn er ook nog mensen die iets aan valentijn doen zoals valentijn bedoeld is?!
Dus, die ene stiekeme liefde gaan bereiken? Anders heb je namelijk helemaal niks aan heel het idee valentijn. Commerciële zooi tegenwoordig :?

Woensdag moet ik gewoon erg hard aan de slag voor school en 's avonds komt marnix langs, maja, dat kwam toevallig gewoon zo uit :)
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 feb 2007 13:14

Oh ja dat was het idee achter die dag he.... hmmm... misschien ga ik dan nog wel wat kaartjes sturen :P

Grapje...

Nee, we gaan helemaal niets doen. Commerciele onzin... als ik allemaal rozenblaadjes in mijn bed aantref ofzo pak ik gelijk de stofzuiger :roll: :mrgreen:
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

nonno
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor nonno » 12 feb 2007 13:41

:mrgreen:

Ik ga voor school bezig.

Verder denk ik dat ik een vriend van mij op die dag ff goed op attendeer en enige uitleg geef over cupido, om zijn kennis te vergroten. Niet dat cupido iets aan waardevolle kennis toevoegd, maar hij was een aantal weken totaaaaal ontwetend over wie of wat Cupido was.
Hij heeft verder totaal niks te maken met verborgen liefde oid, en doe ik verder NIKS
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 12 feb 2007 13:58

Ik krijg bezoek :mrgreen:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 12 feb 2007 14:08

zekharyahu schreef:Ik krijg bezoek :mrgreen:

hoei hoei hoei hoei!
Wie wie wie?

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2007 14:53

Ik heb al iets klaar liggen voor mijn vriend. :)
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 12 feb 2007 15:01

Marnix schreef:...
Nee, we gaan helemaal niets doen. Commerciele onzin... als ik allemaal rozenblaadjes in mijn bed aantref ofzo pak ik gelijk de stofzuiger :roll: :mrgreen:

Rozenblaadjes in je bed? Ghehe.
Verder is het niet jouw matras en niet jouw stofzuiger. Dus feitelijk heb je niks te willen ;)

Maar wees niet bang.. haha.

En kan iemand me uitleggen (Daphne bijv.) waarom er met valentijn ineens cadeautjes moeten worden gekocht voor vriend of manlief of er 'iets leuks gedaan moet worden'?
Kan toch ook wel een andere keer? En veel meer keer dan eens per jaar? :D
pobody's nerfect

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2007 15:12

Jo'tje schreef:En kan iemand me uitleggen (Daphne bijv.) waarom er met valentijn ineens cadeautjes moeten worden gekocht voor vriend of manlief of er 'iets leuks gedaan moet worden'?

Dat doen we ook zeker. Met Valentijnsdag geef ik daarom ook alleen maar een klein cadeautje: een kaart, een lekker luchtje of zo. Verder geven we elkaar alleen wat bij elkaars verjaardag en met Sinterklaas.
Toen we net verkering hadden, stuurde ik ook nogal eens een kaartje en gaf ik hem ook nog wel eens een kleinigheidje. Nu 'vergeten' we elkaar vaak wat te geven. Wel gaan we leuke dingen samen doen: uit eten met zijn tweeën, een filmpje pakken, naar het strand, enz.
Afbeelding

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 feb 2007 15:15

Jo'tje schreef:En kan iemand me uitleggen (Daphne bijv.) waarom er met valentijn ineens cadeautjes moeten worden gekocht voor vriend of manlief of er 'iets leuks gedaan moet worden'?

Tuurlijk kan dat, maar als het toch Valentijnsdag is, waarom niet? Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je het daarnaast nooit hoeft te doen, maar ik vind het ook weer wat overdreven om op 14 februari lekker balsturig expres niets te doen.

Technico

Berichtdoor Technico » 12 feb 2007 15:17

Voorop gesteld dat je inderdaad heel het jaar lief voor je wederhelf moet zijn enzo. Wat is er mis met een dag als Valentijnsdag? Iedereen die brult dat het commerciele shit is heeft natuurlijk gelijk. Er wordt ontzettend overdreven ingehaakt op dit soort dingen door de commercie. Maar los daarvan gezien is het een leuke dag om je weer even stil te laten staan bij het feit dat je een man of vrouw hebt, of een moeder, of een vader, of een God.

Ik vind op een bepaalde manier Valentijnsdag best iets hebben. De zondag is in weze ook zo'n dag. Idealiter zou die ook niet nodig moeten zijn zou je kunnen redeneren. Maar God heeft die dag zelfs al voor de zondeval ingesteld. Waarom geen jaarlijkse dag waarop je extra aandacht besteed aan je relatie?

Terug naar “Archief”