Moderator: Moderafo's
meissie88 schreef:geweldig dit topic![]()
heb al een tijdje geleden op een feestje een nummer gehoord dat als refrein (dacht ik) had : 'From the westside to the eastside, from the northside, to the south' (kweenie of dit de goede tekst is...ben érg slecht in engels dus, als de zin krom is ofzow...)
hoop dat iemand 'm kent
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Kan ik hier ook een melodietje neuriën? Ik zit namelijk met een jaren 80/begin jaren 90 nummer in mn hoofd waar ik de titel niet van weet (dat laatste is serieus overigens
)
Geen woorden helaas..
TheShadow schreef:meissie88 schreef:geweldig dit topic![]()
heb al een tijdje geleden op een feestje een nummer gehoord dat als refrein (dacht ik) had : 'From the westside to the eastside, from the northside, to the south' (kweenie of dit de goede tekst is...ben érg slecht in engels dus, als de zin krom is ofzow...)
hoop dat iemand 'm kent
wat voor soort nummer is het? Rustig... niggah, dance?
Aragorn schreef:Weet iemand hier hoe dat ene zeer bekende Franse liedje met eoa kinderkoortje ook alweer heette? Volgens mij ooit meegedaan (gewonnen?) met het Songfestival en is iig een redelijke hit geweest.
Hippieblijhoofd schreef:Gershwin schreef:En ik draai hem alweer voor de 2e keer
en ik nu voor de 4e keer
bedankt
meissie88 schreef:geweldig dit topic![]()
hoop dat iemand 'm kent
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten