Moderator: Moderafo's
Machiavelli schreef:Lichte kost: Douglas Adams - Hitchhikers Guide tot the galaxy
Aragorn schreef:Wellicht dat De Naam van de Roos van Umberto Ecco too obivous is, maar hij moet toch ook genoemd worden vind ik.![]()
birdsong schreef:The_hacker91 schreef:
En J.F van der Poel vind ik niet zoveel
Tja, Van der Poel schrijft dan ook kinder- en jeugdboeken. Voor die doelgroep schrijft hij prettig en begrijpelijk. En hij schrijft over onderwerpen die de jeugd aanspreekt.
Airke schreef:birdsong schreef:The_hacker91 schreef:
En J.F van der Poel vind ik niet zoveel
Tja, Van der Poel schrijft dan ook kinder- en jeugdboeken. Voor die doelgroep schrijft hij prettig en begrijpelijk. En hij schrijft over onderwerpen die de jeugd aanspreekt.
Van der Poel schrijft helemaal niet prettig en begrijpelijk.
The_hacker91 schreef:Die is ook erg fijn. Ik zou er ook De slinger van Foucault aan toe willen voegen. Hij is wat chaotischer en minder toegankelijk dan In de Naam van de Roos, maar het bevat enorm interessante verhandelingen over al die occulte groepjes als de Rozenkruisers, Tempeliers, Kaballisten, Assassijnen en nog een zooi anderen.
Honderd Jaar Eenzaamheid vond ik dan weer niet zo briljant, het boeide me bij vlagen. Misschien komt dat door de enorme hoop namen en personages die voorbij komen en vooral van een afstandje beschreven worden.
Aragorn schreef:Wbt nieuwe en verrassende boeken kom ik ook uit bij het al eerder genoemde Extremely Loud & Incredibly Close van Jonathan Safran Foër.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten