Moderator: Moderafo's
jans1 schreef:Gershwin schreef:Heeft zij een vriend / kan ze een vriend krijgen? Misschien kan ze het gewoon niet hebben dat jij verkering gekregen hebt en zij niet? Kan ik me zo indenken, als jullie een paar jaar als vrijgezelle vriendinnen opgetrokken hebben. Ze heeft misschien het idee dat hij jou van haar 'ingepikt' heeft...
Tja hoe gaat het nu? Ik heb nog steeds niks gehoord van dr.. maar voor mij is het nu ook echt over en uit. Ik voel er nog steeds de pijn van, maar ik zal het moeten accepteren.
Ze heeft zelf geen vriend. Ze gaat naar school en zit voor de rest thuis films te kijken en gaat de stad in om cd's en dvd's enz te kopen. Maar ik zou niet begrijpen waarom mijn vriend mij heeft ingepikt als zij helemaal niks met hem te maken heeft??
En het is toch wel begrijpelijk dat ik op school of tegen haar wel eens over hem heb?Of moet ik dan echt helemaal mijn mond houden?
Daphne schreef:jans1 schreef:Gershwin schreef:Heeft zij een vriend / kan ze een vriend krijgen? Misschien kan ze het gewoon niet hebben dat jij verkering gekregen hebt en zij niet? Kan ik me zo indenken, als jullie een paar jaar als vrijgezelle vriendinnen opgetrokken hebben. Ze heeft misschien het idee dat hij jou van haar 'ingepikt' heeft...
Tja hoe gaat het nu? Ik heb nog steeds niks gehoord van dr.. maar voor mij is het nu ook echt over en uit. Ik voel er nog steeds de pijn van, maar ik zal het moeten accepteren.
Ze heeft zelf geen vriend. Ze gaat naar school en zit voor de rest thuis films te kijken en gaat de stad in om cd's en dvd's enz te kopen. Maar ik zou niet begrijpen waarom mijn vriend mij heeft ingepikt als zij helemaal niks met hem te maken heeft??
En het is toch wel begrijpelijk dat ik op school of tegen haar wel eens over hem heb?Of moet ik dan echt helemaal mijn mond houden?
Ja, het is begrijpelijk dat je het wel eens over hem hebt. Je kunt hem ook niet 'doodzwijgen'; hij is een onderdeel van je leven geworden, dus logisch dat je over hem praat.
Ik denk dat Gershwin bedoelt, dat ze bang is dat ze minder aandacht krijgt.
Daphne schreef:Gershwin schreef:Inderdaad![]()
En dat ze zelf eigenlijk ook een vriend zou willen, misschien?
Ja, dat kan ook nog meespelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten