Einde vriendschap!?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 18 sep 2006 21:16

Nee nee, ik heb ook nooit gezegd dat het jouw schuld is, ik zoek alleen naar een verklaring, dit zou een mogelijke verklaring kunnen zijn :)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 18 sep 2006 21:17

jans1 schreef:
Gershwin schreef:Heeft zij een vriend / kan ze een vriend krijgen? Misschien kan ze het gewoon niet hebben dat jij verkering gekregen hebt en zij niet? Kan ik me zo indenken, als jullie een paar jaar als vrijgezelle vriendinnen opgetrokken hebben. Ze heeft misschien het idee dat hij jou van haar 'ingepikt' heeft... :)

Tja hoe gaat het nu? Ik heb nog steeds niks gehoord van dr.. maar voor mij is het nu ook echt over en uit. Ik voel er nog steeds de pijn van, maar ik zal het moeten accepteren.
Ze heeft zelf geen vriend. Ze gaat naar school en zit voor de rest thuis films te kijken en gaat de stad in om cd's en dvd's enz te kopen. Maar ik zou niet begrijpen waarom mijn vriend mij heeft ingepikt als zij helemaal niks met hem te maken heeft??
En het is toch wel begrijpelijk dat ik op school of tegen haar wel eens over hem heb? :oops: Of moet ik dan echt helemaal mijn mond houden?

Ja, het is begrijpelijk dat je het wel eens over hem hebt. Je kunt hem ook niet 'doodzwijgen'; hij is een onderdeel van je leven geworden, dus logisch dat je over hem praat.
Ik denk dat Gershwin bedoelt, dat ze bang is dat ze minder aandacht krijgt.
Afbeelding

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 18 sep 2006 21:18

Inderdaad :)

En dat ze zelf eigenlijk ook een vriend zou willen, misschien?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 18 sep 2006 21:19

Daphne schreef:
jans1 schreef:
Gershwin schreef:Heeft zij een vriend / kan ze een vriend krijgen? Misschien kan ze het gewoon niet hebben dat jij verkering gekregen hebt en zij niet? Kan ik me zo indenken, als jullie een paar jaar als vrijgezelle vriendinnen opgetrokken hebben. Ze heeft misschien het idee dat hij jou van haar 'ingepikt' heeft... :)

Tja hoe gaat het nu? Ik heb nog steeds niks gehoord van dr.. maar voor mij is het nu ook echt over en uit. Ik voel er nog steeds de pijn van, maar ik zal het moeten accepteren.
Ze heeft zelf geen vriend. Ze gaat naar school en zit voor de rest thuis films te kijken en gaat de stad in om cd's en dvd's enz te kopen. Maar ik zou niet begrijpen waarom mijn vriend mij heeft ingepikt als zij helemaal niks met hem te maken heeft??
En het is toch wel begrijpelijk dat ik op school of tegen haar wel eens over hem heb? :oops: Of moet ik dan echt helemaal mijn mond houden?

Ja, het is begrijpelijk dat je het wel eens over hem hebt. Je kunt hem ook niet 'doodzwijgen'; hij is een onderdeel van je leven geworden, dus logisch dat je over hem praat.
Ik denk dat Gershwin bedoelt, dat ze bang is dat ze minder aandacht krijgt.

Dat denk ik zelf ook... Maar daar hoeft ze abosluut niet bang voor te zijn.. Hoogstens dat we in het weekend wat minder mailen..
D'r zit iets achter dat ze zo doet.. maar wat??????? :shock: :shock: :?
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 18 sep 2006 21:19

Gershwin schreef:Inderdaad :)

Ja, dat kan ook nog meespelen.
Afbeelding

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 18 sep 2006 21:22

Daphne schreef:
Gershwin schreef:Inderdaad :)

Ja, dat kan ook nog meespelen.

Ik hoor haar er nooit over.. En ik vroeg wel es met een gekke bek of ze al wat op het oog had.. Maar dan zegt ze altijd dat het haar niks interesseert.. Misschien toch wel???? :?: :-k
Dr moeder zei dat ze niks moest hebben van armen om dr heen enz enz..
(khoop dat jullie me snappen :wink: )
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 19 sep 2006 07:25

rafaell schreef:Ja ik heb toch het idee dat mannen wat makkelijker zijn in hun vriendschappen en contacten, ik hoef niet elke week perse wat van iedereen te horen tenminste.

Daar zeg je wat!!
What a wonderfull girl!!

Terug naar “Archief”