Bij mn oudste broer waren mij broertje en ik 7 en 5, dus hebben wij niets gedaan, weet er ook bijna niets meer van.
Bij mijn oudste zus hebben mij broertje en ik een zelfgemaakt gedicht voorgelezen (gemaakt met hulp van mij moeder) We waren toen uhh, 9 en 7. Was echt heel leuk...

Mijn andere broers en zussen, gingen d'r naspelen op school (ze is juf) Heb pas de film gezien, en je pis bijna in je broek. Als je een paar gekke gasten er bij heb, heb je zo een geniaal stuk.
Bij mn andere broer gingen we alle blunders uit z'n leven naspelen, was een mega succes!

Wij hadden op het podium al veel lol, de zaal helemaal... Mijn broertje en ik hebben toen ook een gedicht voor gelezen, en boden de cadeau's aan. Ik was helemaal van top tot teen ik het verband ingepakt (mijn broer had altijd pech) en mijn broertje als brandweerman. (hij is brandweergast)
En bij mn zus hebben mijn broertje, zijn broertje en ik, mijn zus nagespeeld op d'r werk. Met mijn broers zussen en vrienden hebben we een lied gemaakt op de wijs van 'Heb je even voor mij' van Frans Bauer, dat was een makkelijke melodie. Daarvoor (voordat we het lied zongen) hadden we een bedscene.
Het is het leukste als je zelf een stukje verzin! Dat is het spontaanst..

I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.