Moderator: Moderafo's
gave_meid schreef:Cisca schreef:Marnix schreef:Hm Omega / Gave Meid / Henkie, is er nog een plek vrij? Dan wil ik ook wel graag meerijden![]()
Ik woon in Arnhem Zuid, vlak aan de A325... kan ook naar Oosterbeek fietsen hoewel dat misschien wat onlogisch is.
Zou relaxt zijn als ik mee kan rijden.
Heb ik ook al gevraagd, Henk rijdt niet zelf, en Omega ook niet zei hij, 'k ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen
omega moet wel rijdeen laat Henk dan ook maar rijden, anders past het niet..ghehe, zal ik eens pbtjes gaan sturen naar henksel? (a)
Marnix schreef:gave_meid schreef:Cisca schreef:Marnix schreef:Hm Omega / Gave Meid / Henkie, is er nog een plek vrij? Dan wil ik ook wel graag meerijden![]()
Ik woon in Arnhem Zuid, vlak aan de A325... kan ook naar Oosterbeek fietsen hoewel dat misschien wat onlogisch is.
Heb ik ook al gevraagd, Henk rijdt niet zelf, en Omega ook niet zei hij, 'k ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen
omega moet wel rijdeen laat Henk dan ook maar rijden, anders past het niet..ghehe, zal ik eens pbtjes gaan sturen naar henksel? (a)
Doe maar... anders ga ik hem namelijk bellen en ik weet wel wat hij liever heeft
En tja... sorry... ik heb geen rijbewijs
gave_meid schreef:Marnix schreef:gave_meid schreef:Cisca schreef:Marnix schreef:Hm Omega / Gave Meid / Henkie, is er nog een plek vrij? Dan wil ik ook wel graag meerijden![]()
Doe maar... anders ga ik hem namelijk bellen en ik weet wel wat hij liever heeft
En tja... sorry... ik heb geen rijbewijs
hehe, hij pbde terug: huur maar een bus
maar ik krijg hem wel zover dattie gaat rijden hoor
kheb hem zelfs zo ver gekregen dat ik samen met mn vriendinnen vlechtjes in z'n haren mocht doen, daar zijn foto's van :mrgreen:
Jeronimuz schreef:Dreamster schreef:Als ik zou mogen, mag ik dan mee?
*smeek smeek
Maar natuurlijk mag je mee! Moeten Reforn en ik een pak aantrekken om je ouders te overtuigen?
Dreamster schreef:Jeronimuz schreef:Dreamster schreef:Als ik zou mogen, mag ik dan mee?
*smeek smeek
Maar natuurlijk mag je mee! Moeten Reforn en ik een pak aantrekken om je ouders te overtuigen?
Haha, welnee, je moet wel je strafblad meenemen:p Jnien mag mee van dr moeder, en ik mag bijna, als jullie maar even zeggen wie jullie zijn enzoMaar dat is het probleem toch niet neem ik aan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten