17-20 augustus Flevo Festival!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
hananja
Sergeant
Sergeant
Berichten: 330
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:29
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor hananja » 15 aug 2006 00:26

uiteraard ben ik ook van de partij.. alleen tot 2 uur 's middags aan het werk. Dus wil je nog een lekker broodje of een kopje koffie, kom dan elke dag naar mij toe :P

Gebruikersavatar
scape
Kapitein
Kapitein
Berichten: 808
Lid geworden op: 28 jul 2004 21:34
Locatie: A'dam
Contacteer:

Berichtdoor scape » 15 aug 2006 07:55

aaah leuk leuk, kunnen we eens bijbabbelen. . . met die blonde poolse erbij :mrgreen:

scape

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 aug 2006 08:24

in de Barones? Ow dat bestaat zeker niet meer... waar kunnen we je dan vinden? Ik ga vast helemaal gedesorienteerd zijn daar ;)

Gebruikersavatar
scape
Kapitein
Kapitein
Berichten: 808
Lid geworden op: 28 jul 2004 21:34
Locatie: A'dam
Contacteer:

Berichtdoor scape » 15 aug 2006 08:36

je kunt scape vinden in La luna vanaf 11.00 uur. Vrijdag en zaterdag.

<edit voor Hanaja> zaterdagavond ook in Kunstkabinet.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 aug 2006 08:38

hoe ziet scape er ook alweer ongeveer uit?

Gebruikersavatar
scape
Kapitein
Kapitein
Berichten: 808
Lid geworden op: 28 jul 2004 21:34
Locatie: A'dam
Contacteer:

Berichtdoor scape » 15 aug 2006 08:45

Afbeelding

zei u iets?

topkok

Berichtdoor topkok » 19 aug 2006 20:32

scape schreef:K . . . dan weet ik op welke dag ik voor de OM tent moet staan met een leeg bord en lege maag :mrgreen: . . . nee geintje, kom ik zaterdag effe langs.


waar was je nou;):)

ik vond het echt mega mega tof, heerlijk, gehiphopt met Dj Maj, en gezongen met stonewashed echt super, tof om al die tentjes te zien, en alles er om heen, volgend jaar ben ik er wss heel het weekend!!!

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 19 aug 2006 21:35

scape schreef:Afbeelding

zei u iets?


Nah, ik zou je niet herkennen als je voor mn neus stond hoor :? 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 aug 2006 18:05

zooooow ik heb ontmoet: hananja, topkok, l'etre extraterrestre, Wishori Wasesu/Yoriz en last but not least scape :D Het was mij een waar genoegen!! Het spontane feestje gisteravond in The Quenche was wel een hoogtepunt, alsook de bijeenkomst over katholieken met hulpbisschop de Jong. Ik heb een boek van hem gekregen!!! -> Katholicisme voor dummies, als ik die uitheb kan ik mooi de katholieke expert uithangen hier op Refoweb, haha. Het weer viel me ook reuze mee, zoveel zon! Wel jammer dat de tent niet geheel droog mee naar huis ging. Ennuh... waar waren jullie nou allemaal bij de lezing van Wim Hoogendijk? Er waren wel heel weinig mensen, terwijl het echt een gave lezing was :( Volgende keer wel komen als ik je iets aanraad he!

Gebruikersavatar
scape
Kapitein
Kapitein
Berichten: 808
Lid geworden op: 28 jul 2004 21:34
Locatie: A'dam
Contacteer:

Berichtdoor scape » 21 aug 2006 07:59

Afbeelding

Zei u iets mevrouw Smurfie?

@ Topkok, zaterdag was ik betrokken ibj twee optredens. drukdrukdruk. . .

@ Lalalalalage. . . vertel ons over de lezing van Wim.

Ik zal nog enkele foto's posten.

laters, Scape

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 21 aug 2006 11:46

Neuh, ik heb niets gezegd 8)

Gebruikersavatar
scape
Kapitein
Kapitein
Berichten: 808
Lid geworden op: 28 jul 2004 21:34
Locatie: A'dam
Contacteer:

Berichtdoor scape » 21 aug 2006 11:49

. . . enkele impressies.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

4 more: klik

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 aug 2006 11:52

mooi foto's!!!!! :shock: d:)b
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 21 aug 2006 11:53

Gaaf gedaan ja! :D

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 aug 2006 13:49

scape = kunstenaar :)

over de lezing van Wim... *pakt schrift* In de christelijke wereld hoor je vaak (op Flevo ook!): als je maar goed gelooft, dan zegent God je en dan heb je het goed: je bent gezond en hebt nergens gebrek aan. Onder goed geloven verstaat men dan dat je je voldoende toewijdt, tijd voor gebed neemt en dat soort dingen. Blijkbaar zijn er voorwaarden! Werkt het wel zo?? Jezus zegt: 'Kom bij Mij en ik zal je rust geven.' Het lijkt erop dat Jezus wacht tot je moe wordt en vastloopt. Maar lees nu eens in de bijbel

U moet uzelf niet aanpassen aan deze wereld, maar veranderen door uw gezindheid te vernieuwen, om zo te ontdekken wat God van u wil en wat goed, volmaakt en hem welgevallig is. Romeinen 12:2
maar hij zei: ‘Je hebt niet meer dan mijn genade nodig, want kracht wordt zichtbaar in zwakheid.’ Dus laat ik mij veel liever voorstaan op mijn zwakheid, zodat de kracht van Christus in mij zichtbaar wordt. 2 Korintiers 12:9

De zegen die God geeft zit ook niet in materiele dingen of gezondheid:
Maar wij zijn slechts een aarden pot voor deze schat; het moet duidelijk zijn dat onze overweldigende kracht niet van onszelf komt, maar van God. 2 Korintiers 4:7

35 Wat zal ons scheiden van de liefde van Christus? Tegenspoed, ellende of vervolging, honger of armoede, gevaar of het zwaard? 36 Er staat geschreven: ‘Om u worden wij dag na dag gedood en afgevoerd als schapen voor de slacht.’ 37 Maar wij zegevieren in dit alles glansrijk dankzij hem die ons heeft liefgehad. Romeinen 8
Omdat Christus mij kracht schenkt, schep ik vreugde in mijn zwakheid: in beledigingen, nood, vervolging en ellende. In mijn zwakheid ben ik sterk. 2 Korinthiers 12:10
Hier staat dat ellende ons wel degelijk kan treffen, maar dwars door die ellende heen, in dat alles zegevieren wij!

Verder kunnen de dingen die jij doet er niet voor zorgen dat God meer of minder van je gaat houden. En Gods oordeel is niet het einde van zijn trouw aan jou! Als God boos is om iets wat je doet, is dat juist een gevolg van zijn liefde (vergelijk het maar met een vader die boos is op z'n kind). Het tegenovergestelde van liefde is onverschilligheid.

Tot slot een citaat uit de Statenvertaling, Romeinen 3:
22 Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.
23 Want zij hebben allen gezondigd, en derven de heerlijkheid Gods;
24 En worden om niet gerechtvaardigd, uit Zijn genade, door de verlossing, die in Christus Jezus is;


Lees dit eens goed door en laat tot je doordringen wat hier staat... ;)

Ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk heb opgeschreven nu, Wim kan het natuurlijk veel beter vertellen :wink: Meer info: http://www.inperspectief.com


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 67 gasten