Heeeee,
Wat supergoed om jullie berichtjes te lezen!! Zooo motiverend:) Het is dan ook echt enorm moeilijk voor me.. Éen stap is gezet: het mijn therapeute emailen en het er vervolgens over hebben. (Ze had ze wel op tijd gelezen)..
Maar het moeilijkst komt nog: het mn ouders en zusje vertellen.. dat vind ik echt zoooooooo erg!! Ik wou dat het niet hoefde, dat ik gewoon een bordje op mn voorhoofd kon hangen met de letters: "ik ben niet thuis." En dat niemand zich zorgen om mij maakte en het gewoon goed ging..
Maja.. helaas.. De realiteit is soms hard..
Jullie zijn natuurlijk benieuwd hoe het nu gegaan is? Ik zal het vertellen. Mn therapeute had ze dus gelezen, al een hele opluchting op zich want daardoor was ze helemaal op de hoogte en heel begripvol. Ze zei dat het eigenlijk heel logisch was omdat ik mezelf ook wel een hele moeilijke taak had gegeven door zo in mn uppie mn problemen te proberen op te lossen. Ik had een half jaar lang volgehouden en écht heel erg getryd om goed te blijven eten en er niet meer zo mee bezig te zijn. Maar het was me niet gelukt om van die angst af te komen.. En dan houd je het wel eten maar met angst niet lang vol.. Ik heb het toch nog een half jaar volgehouden, maar nu is het misgegaan.. Ze zei dat mn ouders wel zullen zien dat ik ben afgevallen als ze terugkomen en dan al wel een vermoeden hebben. (Was helemaal verbaasd dat zij kon zien dat ik was afgevallen, maar okeey!) Dus dan kan ik het dan maar beter ook gewoon vertellen. Daar heeft ze ckr gelijk in, al1 het is zooo moeilijk.. Ik heb de neiging om het te verzwijgen om hun niet te belasten, en het zelf op te lossen zodat ze het niet merken. Maar dat heb ik al te lang geprobeert.. Het lukt egt ff nie meer.. Mijn therapeute gaat niet over het behandelplan, maar ze zegt wel dat ze vindt dat 1x in de week te weinig is. Maandag moet ik dus alweer naar haar toe, en dan later die week miss nog een x. En ze had het over één of andere kliniek voor eetstoornissen.. Sjit zeg, wat heavy allemaal.. Aan de ene kant wil ik er dolgraag vanaf, maar al1 als mn angst weg is.. Dus ik wil wel graag aan mn angst werken, daarna volgt de rest dan hopelijk ook... En met de dok hadden we pas weer een afspraak in september, maar toen ik vanmorgen klaar was zag ik haar gelijk doorlopen naar het deel waar de dokter zit, dus..? Ik weet niet wat ze gaat doen, maar ze was heel serieus en ook wel bezorgd. Ze zei dat ik rustig moes doen op mn werk en me ans maar btr kon ziek melden, en dat ik wel moet blijven eten, dan maar wat minder en vaker op de dag. En áls het echt niet lukt iig blijven drinken..
Nou, dat was het. Voel me opgelucht dat zij het nu weet en me echt probeert te helpen, maar ben ook heel bang voor de confrontatie met mijn ouders en zusje, en de rest van de familie, kennissen... Het voelt echt alsof ik het verknalt heb, voel me zo teleurgesteld in mezelf.. Ik doe mn best het niet moeilijker te maken voor mezelf dan het al is, maar das heel moeilijk omdat ik mezelf zo moeilijk kan accepteren lijkt het wel..
Naja, nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Mijn verhaal is wel erg warrig, maar zo voel ik me ook..
Als jullie willen, wil je dan plies iets in mn gastenboek zetten op mn eigen site? Dat kan me zo enorm motiveren als ik het egt ff heel erg moeilijk heb.. M<ijn site is:
http://young_beauties.mysites.nl
Zie maar, iig super bedankt voor de lieve woorden, het helpt me om door te gaan.
Liefs, girliegirl
Allen die hoop vestigen op de Heer: wees sterk en houd moed. (Psalm 31: 24)