Concerten die komen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Collateral

Berichtdoor Collateral » 15 aug 2006 08:23

chris·ten (de ~ (m.), ~en)
1 belijder van de christelijke godsdienst => christenmens

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 15 aug 2006 12:13

L'être extraterrestre schreef:
kurtyo schreef:Nick Cave is absoluut christen, waarom zou je niet mogen posten dat hij gaat optreden? :?
Zo, hallo, wie gaat er hier voor wie bepalen dat hij/zij christen is? Waar bemoei je je mee, dat gaat jou niet aan, dat is Gods zaak.

Dit is niet specifiek tegen jou gericht.

"In dit topic vind je een overzicht van de concerten die voor de komende tijd op het programma staan. I.v.m. de christelijke achtergrond van deze site is het niet de bedoeling dat je hier seculiere concerten en bands gaat posten. Het moet dus gaan om christelijke bands, christelijke artiesten en/of christelijke muziek. (voor de liefhebber van een nadere omschrijving: "alles wat niet door een mod weggehaald wordt, valt onder die noemer ;) " )

De concerten die in dit topic staan, hoeft niet noodzakelijk te zeggen dat Refoweb hier ook achter staat. We laten iedereen hier zelf een afweging in maken."

Dus het mag dan wel Gods zaak zijn, maar voor je iemands concert in dit topic gaat posten moet je zelf iig denken dat hij/zij christelijk is.
Vandaar de posting van Kurt neem ik aan :)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

rafaell

Berichtdoor rafaell » 15 aug 2006 19:28

hananja schreef:Is er trouwens nog ergens een echt flevo-topic????

In de refo-agenda

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 22 aug 2006 11:41

weer wat weggehaald. Houdt rekening met regels in de openingspost.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 22 aug 2006 15:10

L'être extraterrestre schreef:
kurtyo schreef:Nick Cave is absoluut christen, waarom zou je niet mogen posten dat hij gaat optreden? :?
Zo, hallo, wie gaat er hier voor wie bepalen dat hij/zij christen is? Waar bemoei je je mee, dat gaat jou niet aan, dat is Gods zaak.

Dit is niet specifiek tegen jou gericht.

Grote gloeiende genade, misschien je tenen laten verkleinen?

Wat Collateral al zegt:
chris·ten (de ~ (m.), ~en)
1 belijder van de christelijke godsdienst => christenmens

Dat met oog op dat wat Jialikelly aanhaalt:
"In dit topic vind je een overzicht van de concerten die voor de komende tijd op het programma staan. I.v.m. de christelijke achtergrond van deze site is het niet de bedoeling dat je hier seculiere concerten en bands gaat posten. Het moet dus gaan om christelijke bands, christelijke artiesten en/of christelijke muziek. (voor de liefhebber van een nadere omschrijving: alles wat niet door een mod weggehaald wordt, valt onder die noemer. De concerten die in dit topic staan, hoeft niet noodzakelijk te zeggen dat Refoweb hier ook achter staat. We laten iedereen hier zelf een afweging in maken.

M.a.w.: van Nick Cave wordt betwijfeld of hij christen is - ik geef juist aan dat het onterecht is om te gaan twijfelen aan zijn christenzijn. Aangezien hij in diverse teksten en in enkele interviews heeft aangegeven het christelijk geloof (weliswaar op zijn manier) te beleiden.

Klaas
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Klaas » 25 aug 2006 14:08

25-11-2006 Damien Jurado in Ekko, Utrecht.

Wie gaat er mee?
the words are what you trusted
but the eyes have final say
now you still got the devil left to pay

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 aug 2006 15:14

vertel een s wat meer over Damien
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 26 aug 2006 00:43

Singer-songwriter in de cat. 'intiem'... Mooie liedjes... Wat valt er meer te zeggen? Overtuigd christen, voor zij die daar waarde aan hechten... Ik wil wel mee, maar hoeveel kost het? (Ik ga namelijk al naar Muse, Sally Family Fest. (ook chr.) en As I Lay Dying (idem) in november.)

Klaas
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Klaas » 26 aug 2006 08:44

Intiem is niet altijd van toepassing op Jurado. Het liefs wil hij niet een hokje gestopt worden en van tijd tot tijd maakt hij dan ook een plaatje met indie-rock.

Belangrijk kenmerk van Jurado's songwriting is dat hij vaak in de huid van een personage kruipt en van daaruit een verhaal vertelt. Dat dat meestal niet zulke vrolijke verhalen zijn spreekt bijna voor zich ;-)

Op myspace is een nummer van zijn nieuwste cd te beluisteren (klinkt weer erg mooi) en op zijn website zijn nog wat mp3-tjes te vinden.

Kosten van het concert zijn niet al te hoog: voor 9 euri mag je het allemaal meemaken.
the words are what you trusted

but the eyes have final say

now you still got the devil left to pay

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 26 aug 2006 09:10

Oeh dat is lieve leuke muziek! :D
*gaat er over nadenken*

Kareltje1
Verkenner
Verkenner

Hillsong

Berichtdoor Kareltje1 » 28 aug 2006 22:26

Hillsong
7 Oktober 2006
Gelredome Arnhem
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets

goudvishal

Berichtdoor goudvishal » 31 aug 2006 07:12

Afbeelding

speelde ook op Flevo fest

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 31 aug 2006 12:39

Ik zou heel graag naar The Chariot willen, maar ik ben die dag niet in de buurt... Vette shizzle! Check it out!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 aug 2006 13:27

Heej, wat is The Chariot? Ik woon namelijk vlak bij de Goudvishal :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 31 aug 2006 14:26

Marnix schreef:Heej, wat is The Chariot? Ik woon namelijk vlak bij de Goudvishal :D
Chaotische hardcore, mathcore zeg maar.. nogal freakig, bruut en idioot..

Niet wat voor jou :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”