vriend vertelt iets wat ik niet zo leuk vind

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 jun 2006 08:33

meschianza schreef:
MrSokkie schreef:Het is toch ook vreemd? Meiden kunnen als ze willen wel met een broek aan (okee, niet in alle kringen), dikke kisten aan de voeten, haar kort en honkbalpet op naar sporten als worstelen of boksen, maar zodra een jongen eens een rok aan wil of naar ballet is dat meteen taboe.

Meiden leven in een hele eigen wereld met eigen bladen, eigen kleren en allerlei extra meuk waar jongens alleen maar naar kunnen kijken en niet aan mogen komen, als een kat die achter het raam zit en alleen naar de vogeltjes buiten kan kijken.

Ah, daar heb ik met Arargon over gefilosofeerd :mrgreen: (Make-up voor mannen is overigens steeds meer in opkomst)

Ha idd, en ik blijf bij mijn punt dat het jammer is dat mannen gelijk zo'n verwijfde uitstraling krijgen als ze zich heel erg uitleven met sieraden en makeup. :)

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 08 jun 2006 09:33

Zelfs op Refoweb zijn geplamuurde make-up-mannen al aan te treffen... :?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 08 jun 2006 09:37

Optimatus schreef:Zelfs op Refoweb zijn geplamuurde make-up-mannen al aan te treffen... :?

Ach, ook mannen in jurk, toch opti? :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 08 jun 2006 09:42

Wel een verschil blijven maken tussen ambtskledij en dienstkleding enerzijds en verwijfdheid anderzijds graag :mrgreen:
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 08 jun 2006 11:33

Hahaha, wat een briljant topic. Waar maak je je druk om meisje? Ik heb vroeger ook wel eens een BH aangedaan voor de grap, en nee, ik voelde ook niets. En wat is nu twee keer een BH aan doen uit nieuwsgierigheid in een heel mensenleven?

Daarbij draag ik ook wel eens make-up (minder dan vroeger overigens). So what? Ik snap werkelijk niet wat het probleem is.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 jun 2006 11:37

Moet ik me trouwens ook zorgen gaan maken omdat m'n vriendin mijn boxer weleens aan heeft gehad? 8-[

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 08 jun 2006 11:45

:mrgreen: en ik een string? :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 jun 2006 11:48

Dat zijn dan weer dingen die ik persoonlijk niet wilde zeggen. :clown:

smurfin
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor smurfin » 08 jun 2006 16:42

Aragorn schreef:Moet ik me trouwens ook zorgen gaan maken omdat m'n vriendin mijn boxer weleens aan heeft gehad? 8-[

maar boxers zitten heel fijn juist! vooral met wietbladeren erop 8)
het leven is geen appeltaart

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 jun 2006 16:43

smurfin schreef:
Aragorn schreef:Moet ik me trouwens ook zorgen gaan maken omdat m'n vriendin mijn boxer weleens aan heeft gehad? 8-[

maar boxers zitten heel fijn juist! vooral met wietbladeren erop 8)

Ja, of met Che Guevarra erop! :D

Vrouwenstrings zitten overigens dan weer iets minder, vind ik..

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 jun 2006 22:19

Ervaring Aragorn? ;)

Boxershorts heersen... vooral van die snoopy-boxershorts van zijde :D

kurtyo schreef:Hahaha, wat een briljant topic. Waar maak je je druk om meisje? Ik heb vroeger ook wel eens een BH aangedaan voor de grap, en nee, ik voelde ook niets.

Nee ik mag lijen dat je niks voelde :D Anders zou ik me toch zorgen gaan maken :P
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 jun 2006 22:40

Marnix schreef:Ervaring Aragorn? ;)

:-#

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 09 jun 2006 07:53

Optimatus schreef:Wel een verschil blijven maken tussen ambtskledij en dienstkleding enerzijds en verwijfdheid anderzijds graag :mrgreen:

Inderdaad. Het wordt natuurlijk pas echt verdacht wanneer we een verwijfde parkeergaragewachter in een habijt aantreffen....

Over boxershorts gesproken: die heerschen bepaald niet. Als ik een boxershort draag, heb ik altijd het gevoel dat ik iets belangrijks kwijt ben... :shock:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jun 2006 09:29

Othello schreef:Over boxershorts gesproken: die heerschen bepaald niet. Als ik een boxershort draag, heb ik altijd het gevoel dat ik iets belangrijks kwijt ben... :shock:

Ik vraag me ook altijd af of het dan niet een beetje teveel slingert allemaal...

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 09 jun 2006 09:39

Lalage schreef:
Othello schreef:Over boxershorts gesproken: die heerschen bepaald niet. Als ik een boxershort draag, heb ik altijd het gevoel dat ik iets belangrijks kwijt ben... :shock:

Ik vraag me ook altijd af of het dan niet een beetje teveel slingert allemaal...
*knikt heftig*

Dat is de reden waarom ik gewone draag.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”