Alcohol drinken

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 31 mar 2006 13:20

ik dronk vroeger altijd eeen klein flesje wijn op 1 avond leeg.

Nu drink ik soms een biertje mee of een wijntje. Hangt er vanaf of ik nog moet rijden ja of nee.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 31 mar 2006 13:29

MissF schreef:maar ik ben nog steeds een beetje van het oude stempel en vind een vrouw die in het openbaar aan een brieflesje lurkt echt ordinair ;)

Vind ik ook! :) Mij zul je er dus ook niet mee zien..
Mij zie je er sowieso niet mee, ik drink nooit alcohol!:wink:
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2006 13:53

rafaell schreef:Mwa ik dronk vrijwel dagelijks. Meestal 1 a 2 pilsjes wat niet excessief te noemen is, maar ook regelmatig wel wat meer :wink: Wat niet wil zeggen dat ik tegen drank ben, maar ik wil voor mezelf gewoon even een periode zonder de gewoonte regelmatig een pilsje te pakken, ik denk dat dat in principe geen kwaad kan.

Nee, ik geloof niet dat er ooit iemand dood is gegaan aan een telaag alcoholpeil. :P

Overigens heb ik geen enkele moeite met vrouwen die bier uit flesjes drinken.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 31 mar 2006 13:56

Nee waarom zouden vrouwen dat niet mogen? Mij maakt het echt niks uit als er een vrouw aan de pils zit.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 31 mar 2006 14:09

Ze mogen het van mij ook wel! Dat is hun keus.. :wink:
Maar ik vind het gewoon ordinair staan..
Dat vind ik hetzelfde als een vrouw die een shagje draait! :P

Herman Finkers

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2006 14:31

Hehe, ik ben dan wel weer zo hypocriet om het in geval van shag draaien met je eens te zijn. Maar bier uit het flesje vind ik dan weer vrij normaal, niet echt ordinair ofzo.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 31 mar 2006 14:35

Aragorn schreef:Hehe, ik ben dan wel weer zo hypocriet om het in geval van shag draaien met je eens te zijn. Maar bier uit het flesje vind ik dan weer vrij normaal, niet echt ordinair ofzo.

Tjonge, je bent het met me eens! :wink:
Wat nog wel verschil maakt bij een vrouw met een flesje bier..is het uiterlijk van diegene.. Vind ik iig..! :)

Herman Finkers

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2006 14:59

Ja, dat is waar. Als ze dan toch al van het manwijftype is, vormloze spijkerbroeken draagt en een onelegante houding heeft is het weer heel anders dan wanneer het een echte vrouw is. Maar dan wordt dat verschil nog niet eens zozeer door dat biertje bepaald.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 31 mar 2006 15:55

rafaell schreef:Nee waarom zouden vrouwen dat niet mogen? Mij maakt het echt niks uit als er een vrouw aan de pils zit.

Met jou kan ik praten, al prefereer ik zelf een glas!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mar 2006 16:54

Aragorn schreef:Hehe, ik ben dan wel weer zo hypocriet om het in geval van shag draaien met je eens te zijn. Maar bier uit het flesje vind ik dan weer vrij normaal, niet echt ordinair ofzo.

Idd, shag vind ik dus ook een ordinair gezicht bij vrouwen. Van mijn moeder mag ik sowieso niet op straat roken. Dat doe ik wel, maar als ik het soms van anderen zie heb ik zoiets van, tja, eigenlijk wel een raar gezicht. Vooral bij oudere vrouwen.

En bier uit een flesje is gewoon lekkerder, vraag me niet waarom 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2006 17:11

Ligt eraan wat voor bier en in welke situatie vind ik. Speciaalbier drink ik liever uit een enorm groot bol glas, Heineken of Grolsch thuis of op feestjes gewoon uit de fles en in de kroegvind ik vaasjes ook wel weer fijn.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mar 2006 17:22

Speciaalbieren krijg je volgens mij sowieso wel in een speciaal glas als je in een kroeg, restaurant oid bent. Gewoon bier idd, kiezen uit flesje, tapje, vaasje, fluitje etc, whatever allemaal. :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2006 17:25

Fluitjes vind ik dan weer irritant, maar speciaalbier koop je in de winkel natuurlijk gewoon op fles.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 mar 2006 17:45

Ja, dat kan ook natuurlijk :)
Ik vraag me alleen af waarom ze én bij de AH én bij de Bas geen Desperado meer verkopen :shock: Of het was toevallig op toen, maar lijkt me sterk.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mar 2006 17:46

Dan neem je toch gewoon Corona..

Terug naar “Archief”