Hallo, int openbaar okee, maar idd zoals Corine zegt, als je met familie of goede vrienden zit.
T is toch ook nog wel in zekere mate gewoon natuurlijk, ofnie?
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:lammetje schreef:Borstvoeding geven is juist mooi, zo is het vrouwelijk lichaam gemaakt, moet je daar dan apart voor gaan zitten?
Bespeur ik hier een impliciete aanmoediging om ook maar en public seks te hebben?
lammetje schreef:Aragorn schreef:lammetje schreef:Borstvoeding geven is juist mooi, zo is het vrouwelijk lichaam gemaakt, moet je daar dan apart voor gaan zitten?
Bespeur ik hier een impliciete aanmoediging om ook maar en public seks te hebben?
waar slaat dat nu weer opVolgens mij is borstvoeding toch wel heel iets anders, mag ik hopen
Dat je bij borstvoeding al meteen aan sex denk.... vaag hoor
lammetje schreef:Aragorn schreef:lammetje schreef:Borstvoeding geven is juist mooi, zo is het vrouwelijk lichaam gemaakt, moet je daar dan apart voor gaan zitten?
waar slaat dat nu weer opVolgens mij is borstvoeding toch wel heel iets anders, mag ik hopen
Dat je bij borstvoeding al meteen aan sex denk.... vaag hoor
Waarom zou de hele wereld over mij vallen als ik in het openbaar tegen een muur zou gaan zeiken (ohohoo.. bah naaktloper) en een vrouw die haar kind 'zoogt' in het openbaar is natuurlijk..Sofieke schreef:Hallo, int openbaar okee, maar idd zoals Corine zegt, als je met familie of goede vrienden zit.
T is toch ook nog wel in zekere mate gewoon natuurlijk, ofnie?
Gelukkig wel ja.. maar waarom loop een vrouw dan niet gewoon bloot met haar borsten als het toch natuurlijk is?Sofieke schreef:idd!! Dat begrijp je goed! Aangezien je zeiken niet tegen de muur, maar op de cw hoort te doen. Bovendien is er een verschil tussen die borst en die.... van jou....![]()
Aragorn schreef:Hoho, dit is geen prietpraat. Wij voeren een discours aangaande de herwaardering van het publieke wateren en haar sociale aspecten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten