Toen ik verkering kreeg, ging ik niet om die reden m'n vriendschappen met jongens verbreken. Dat leek me grote onzin. Toen ik met een vriend van me een dagje ging wandelen, vond Borkdude dat eerst wel vreemd, maar toen hij hem eenmaal een keertje had ontmoet was het over. Het is misschien wel makkelijker voor je geliefde als je met een groepje weggaat, dan wanneer je een op een elkaar ontmoet. Maar aan de andere kant moet hij het gewoon maar accepteren. Nu gaat hij ook meer met vrouwen om (omdat hij van Enschede naar Nijmegen was verhuisd) en ik was benieuwd hoe ik daarop zou reageren. Wel: het kan me nog steeds niet jaloers maken, omdat ik gewoon het allerbeste bij hem pas. Maar we hebben inmiddels ook 3 jaar verkering en dan weet je ook wat je aan elkaar hebt. En wij zijn nu eenmaal allebei erg trouw, ook aan dingen als onze band, onze studentenvereniging enzo. Als Borkdude me zou vertellen dat hij met een ander meisje heeft gezoend, zou ik het echt niet geloven.
Wat wel veranderd is, is hoe ik met jongens omga: ik ben voorzichtiger in ze knuffels geven, wat ik vroeger heel vaak deed. Nu doe ik dat minder vaak en in ieder geval niet waar Borkdude bij is. Meiden: let op wat je doet, want je kunt bij een jongen veel meer gevoelens oproepen dan je door hebt door ze aan te raken.