Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:ha ha ha...dat klopt....(maar ik zeg lekker niet of ik dat uit ervaring weet...)
Trouwens, ik zou na het gemeentehuis, of oh help, als dat circus in de kerk er ook nog bij moet ( je moet maar net een schoonmoeder treffen die bijzonder overredend is), dan zou ik even een time out nemen. Zo van, "over 2 uur begint de receptie, wij gaan naar de hotel kamer om het huwelijk te consumeren, tenslotte hebben we de vergunning zojuist getekend...." Even stangen....
Raido schreef:elke meid droomt van die dingen.. beken het maar.. witte jurken, koetsjes..
Hoezo discriminatie, al die mannen in zwarte pakken.. wie is de bad guy?Katlheen schreef:Maar ook in het wit? Doen we dat ook nog, of niet? Kan alleen als je maagd bent hoor, want dat was de oorspronkelijke bedoeling. Dus als we dat consequent zouden doorvoeren, dan ben ik eigenlijk benieuwd hoeveel witte jurken we eigenlijk nog gaan zien....
dat staat hem ook niet, maar ach misschien heb ik dan ook wel haar zo 'lang' als hij momenteel dan zou ik dat denk ik ook niet doen nee, maar ik vind dat gewoon mooi, beetje die oudere stijl, ook qua foto's, sephia foto's zijn mooiLalage schreef:Raido schreef:Ik wil in een jacquet trouwen, met een hoge hoed
Dat vind ik dan wel weer erg gaaf, zolang mijn Borkdude er niet in gaat lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten