Beste mensen,
hoewel zeer vereerd dat ik door zovelen wordt gevraagd mee te gaan, wil ik mij bij deze beleefd afmelden. Ik ga begin januari al naar het veelgeroemde Oostenrijk en daarna is de geldpot toch beduidend leger.
Uw Optimatus
Moderator: Moderafo's
reken me dat dan maar eens voor:_)
hoewel zeer vereerd dat ik door zovelen wordt gevraagd mee te gaan, wil ik mij bij deze beleefd afmelden. Ik ga begin januari al naar het veelgeroemde Oostenrijk en daarna is de geldpot toch beduidend leger.
Omega schreef:reken me dat dan maar eens voor:_)
Skipas en huur materialen is samen ruim 140 euro. Dus dat gaat er dan vanaf. Misschien dat er bij de reis max. nog een paar tientjes komt (afhankelijk van de korting die we kunnen bedingen op de vliegreis), maar dan ben je in ieder geval ruim 100 euro goedkoper uit.hoewel zeer vereerd dat ik door zovelen wordt gevraagd mee te gaan, wil ik mij bij deze beleefd afmelden. Ik ga begin januari al naar het veelgeroemde Oostenrijk en daarna is de geldpot toch beduidend leger.
Vandaar dat we ook een lowbudgetreis naar Slowakije aanbieden in maart. Vergeet niet dat de drankjes daar 70 procent goedkoper zijn dan in Tirol. Dat moet je aanspreken
Omega schreef:reken me dat dan maar eens voor:_)
Skipas en huur materialen is samen ruim 140 euro. Dus dat gaat er dan vanaf. Misschien dat er bij de reis max. nog een paar tientjes komt (afhankelijk van de korting die we kunnen bedingen op de vliegreis), maar dan ben je in ieder geval ruim 100 euro goedkoper uit.
staat risoul er tussen om de rest van de pistes te bekijken
Dat spreekt mij enorm aan, deswegen gaan wij ook altijd naar het Salzburgerland.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten