Faithy schreef:Ik denk dat het dus hier in Nederland, waar het grootste gedeelte van de mensen wel melk kan verdragen/lust het wel een goede reclame is.
Zodra je met elke minderheidsgroep rekening gaat houden met betrekking tot reclame, kun je natuurlijk nergens meer reclame voor maken..
Melk is hier in het westen een belangrijk levensmiddel. Niet alleen omdat het gezond is, maar wat denk je dat al die koeien hier doen in de weides

We hebben als Koeienland zijnde veel export van onze melk(producten).
Zo'n product niet aanprijzen zou op den duur wellicht minder goed zijn voor de economie en vooral het welzijn van de melkveehouders..
Nou inderdaad, waar zou je al die melk moeten laten, als men ineens stopt met melkproducten gebruiken? Dan heb je plotseling een probleem. Al die koeienmelk weggooien is ook zo ondankbaar. Staat ook zo ondankbaar tegenover de koe.
'k Heb inderdaad ook eens door iemand horen zeggen dat melk niet zo gezond is, i.t.t. wat vaak gedacht wordt. Ik weet het niet. (D.i.: ik geloof zoiets dus niet klakkeloos.) Ik was niet van plan mij daar druk over te maken. Voor de corn flakes e.d. heb ik het gewoon nodig. Voor de rest telt wat mij betreft alleen maar: is het lekker?
Ik ben me nog nooit beroerd gaan voelen van melk, dus het zal niet slecht zijn.