jas schreef:DesertRose schreef:jas schreef:DesertRose schreef:nouja goed ieder zn mening. respect2All, ik blijf erbij dat de overheid het priveleven mag beperken van mensen.
Even afgezien van het feit of ik het met je eens ben. Hoe wou je dat gaan doen dan? Stel: 2 mannen wonen samen, of 2 vrouwen. Dat gebeurt vaak genoeg, ook zonder seksuele relatie. Wou je dan bij die mensen een politieagent inkwartieren, die dan vanaf zijn matras op de slaapkamer kan toezien op evt. seksuele handelingen die door die 2 verricht worden? En moet hij dat met foto's vastleggen om op grond daarvan vervolging te kunnen instellen? Of ben je meer voorstander van 2 agenten per woning, dan sta je sterker voor de rechtbank. Maar dan moet je wel oppassen dat die agenten toevallig ook niet homoseksueel zijn. Voor je het weet heb je daar een complete orgie.
Ik zie dus nogal praktische bezwaren. Daarnaast, ik denk niet dat het wenselijk is dat een overheid zich zo met het privé leven van mensen gaat bemoeien. Je krijgt dan gegarandeerd een politiestaat. Dat moet je toch echt niet willen hoor. Trouwens, wat doe je met heterostellen die op dezelfde manier gemeenschap hebben als homo's dat plegen te hebben? Mag dat wel dan? Ik weet wel wat er gebeurt als je iets dergelijks zou invoeren. Dan krijg je een complete anarchie want niemand zal deze bemoeienis van de overheid accepteren, en terecht. Burgeroorlog zal het worden, er zal bloed vloeien, mensen zullen vervolgd worden, mensen zullen bang en schuw worden, je creëer hiermee een soort noord-koreaans bewind, maar dan in de naam van God. Ja, dat hebben we vaker gehoord.
Kan ik nog emigreren?
Gods Woord zegt ook: wees niet al te rechtvaardig en wees niet al te wijs.
Knoop dat maar goed in je (rooie) oortjes.
kan jij ook normaal reageren, vriend? dit slaat echt nergens op. Dit ervaar ik als een belediging.
maar ik wil wel reagern op je reactie. Idd, de situatie die jij schets lokt deze reacties idd uit. maar zeg ik dat het op deze manier moet?
1. je zegt de manier waarop hetero-stellen sex hebben, op de zelfde manier als homo-stellen. ik denk dat ik snap wat je daarmee bedoelt, maar dat breng IK niet ter sprake, tenzij jij uit de Bijbel kan aanhalen, dat deze standjes(wat zo heet dat toch?) niet kunnen? maar daarover verder niks, want daar gaat het niet over.
Ach, heeft de Schrift het niet over het NATUURLIJK GEBRUIK DER VROUW?
waar dan?
en wil je ook nog ff uitleggen waarom ik rooie oortjes heb en waarom je homo's bevooroordeeld, door te zeggen dat 4 homo's in een huis een orgy word?