Ik ben dinsdag weer bij de dokter geweest, ik was sinds december wel wat aangekomen, al is het niet veel (2 kg)..
Maar goed.. nu ben ik deze maand niet ongesteld geworden (ik ben nu anderhalve week over tijd) en ben zeker weten niet zwanger, dus dat is niet echt een goed teken. Hopen dat het volgende maand wel weer komt, maar het is geen goed teken... Verder wordt er op dit moment onderzoek gedaan naar mijn schildklierwerking, maar de dokter dacht dat het daar niet aan lag omdat ik maar 1 van de kenmerken van een te snel werkende schildklier vertoonde naast het dun zijn: nl een wat hogere lichaamstemperatuur.. Ik tril niet, heb niet echt hartkloppingen voor zo ver ik weet... Dus ja, als uit dat onderzoek niets komt krijg ik advies van een dieetiste over wat ik moet gaan eten om toch aan te komen. Vooral het ontbijten echt goed volhouden gaat voor mij een punt worden.. ik heb zoals eerder gezegt 's ochtends eigenlijk praktisch nooit echt trek, dus dat is voor mij een beetje een punt.. Als ik nadat ik heb ontbeten iets moet doen zoals werken, merk ik dat de hele tijd in de zin dat ik dan een groot deel van de tijd misselijk ben, terwijl ik dat niet heb als ik pas tijdens de eerste koffiepauze (om half 10 of kwart voor 10) wat eet. Maar ja, dat is dan volgens de boekjes niet gezond omdat ik dan toch al bijna 3 uur aan het werk ben...plus dan nog de tijd die ik 's ochtends thuis gebruik. En om nou te zeggen dat ik stil zit op mijn werk
Maar goed.. Dat is mijn stand van zaken op dit moment
(53 kg met kleren nu dus

voor de mensen die het eerder niet gevolgd hadden)