Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Blaas je dan ook op de ramshoorn bij volle maan? Er is een verschil tussen inwendig en uitwendig jubelen, ik ben niet zo buitenkantjubelaar...
Er mag weinig, maar wat mag, dat moet... daar pas ik voor. Je mag jubelen maar je moet niks
Mariamagdalena schreef:kurtyo schreef:Ik heb niet het idee dat de Heer regeert, maar goed... Wie weet komt dat ontbrekende inzicht mij nog eens...
Wat denk jij dan? Dat satan regeert?
hijwel schreef:essieee schreef:Heeft de Heer regeert ook niet veel kanten???
Ik weet niet of ik dit hier neer mag poten, want het is een jubeltopic...
De Heerr regeerd....als ik dat op me in laat werken denk ik ja.....Godzeidank de Heere regeert!!
Maar er komt gelijk ook iets bozig in me naar boven....als de Heer regeert waarom dan.....(vul voor jezelf maar in)
Herkennen jullie dit. Enerzijds kun je voluit belijden dat de Heere regeert maar het roept-of ik nu wil ofniet-ook veel vragen op....
De Heer regeert als jij je laat lijden door de Heer.. De Heer regeert ook wel als jij niet niet laat lijden door de Goede Herder. Alleen zal je dan andere dingen tegenkomen. Zolang de Heer niet mag regeren van ons over ons leven, regeert de duivel (de machthebber van deze aarde) over ons..
essieee schreef:Ik ben er van overtuigd dat de Heere regeert, 7 dagen per week, 24 uur !!!
Alleen als Beatrix een foutje maakt,kun je haar opbellen (bwvs), vragen waarom ze bijv. iemand dood en zeggen dat ik dat niet snap...
Een normaal gesprek voeren.
God regeert maar laat zich niet ter verantwoording roepen en antwoord door de Bijbel....en ik snap soms dingen niet....
hijwel schreef:Ja de duivel regeert ook, over zijn kapote wereld
Raido schreef:Waar staat dat mag? Het zit gewoon niet zo in mijn karakter, ik ben geen uitwendige jubelaar, ik ga niet zo prat op mijn geloof laat staan dat ik er zo superveel over praat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten