DVD Zaalvoetbaltoernooi

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 24 apr 2005 23:02

simply_the_best schreef:De DVD is binnen, helaas nog niet kunnen bekijken, maar ik ga er vanuit dat hij geweldig is, en dat de ongekende prestatie van All stars goed vertegenwoordigt is op het beeldmateriaal!

Hey, ja een veldtoernooi is ook gaaf, en dan is de techniek indd een stuk minder van belang, alleen vrees ik niet dat een paar elftallen vd grond gaan krijgen, dan zouden we of met kleinere ploegen moeten spelen en een kleiner veld dus, of van alle deelnemers 2 of 4 ploegen moet creeren!

Een beachvolleybal toernooi lijkt me ook gaaf op een prachtige zonovergoten dag, maar waar kanje zoiets organiseren, en hoe kom je aan zo'n net en 2 palen??
Mensen met ideeen?

Ik hoop dat Deekaa zijn camera uit heeft gezet bij de 2-1 voorsprong van Masterplay tegen All stars! :D
Afbeelding

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 29 apr 2005 13:22

Deekaa, ik heb de video zojuist bekeken en ik wilde je toch nog even bedanken! Echt heel goed gefilmd, leuke in elkaar gezet en erg afwisselend!! Super bedankt. Nu hopen dat Deekaa zijn contract wil verlengen...... :wink:
Afbeelding

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 01 mei 2005 17:10

reform schreef:Deekaa, ik heb de video zojuist bekeken en ik wilde je toch nog even bedanken! Echt heel goed gefilmd, leuke in elkaar gezet en erg afwisselend!! Super bedankt. Nu hopen dat Deekaa zijn contract wil verlengen...... :wink:

haha ja super die DVD d:)b
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Terug naar “Archief”