Hoe gaat het?
goed...
Waarom?
Geeft altijd leuke effecten...

Moderator: Moderafo's
Als je iemand tegen komt krijg je vaak de vraag:"hoe gaat het ermee"
Ik vind dit eerlijk gezegd zo ontzettend nutteloos.. Bijna iedereen antwoord altijd standaard "Goed hoor.." Er wordt gewoon al vanuit gegaan dat je dat antwoord geeft. Meestal doe je dat ook maar gewoon (ik iig wel) om een heel gesprek wat je anders krijgt en je geen zin in hebt te omzeilen bijvoorbeeld....
Hm, hier in Engeland is het nog 'erger'. "How're you?" is meer een groet dan een vraag en vaak verwacht men amper antwoord.
Johanne schreef:Als je iemand tegen komt krijg je vaak de vraag:"hoe gaat het ermee"
Ik vind dit eerlijk gezegd zo ontzettend nutteloos.. Bijna iedereen antwoord altijd standaard "Goed hoor.." Er wordt gewoon al vanuit gegaan dat je dat antwoord geeft. Meestal doe je dat ook maar gewoon (ik iig wel) om een heel gesprek wat je anders krijgt en je geen zin in hebt te omzeilen bijvoorbeeld....
Goed, nu moet ik ook nog iets zinnigs zeggen anders hebben we niets aan dit hele topic...
Wat vinden julllie van die standaard zin, zeggen jullie ook altijd "Goed hoor" ook al gaat het slecht, of durf je je masker dan ook af te zetten...?
Enne... hoe gaat het eigenlijk met jullie..?;)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten