Marnix schreef:hehe.... ik blijf gewoon lekker Quake III spelenVOor mij nog steeds de beste shooter... tot Quake 4 er is
moeten we maar es een keer online gaan spelen
beter dan CoD en BIA en zo :p
Ahem...

Moderator: Moderafo's
Ga dan maar Ninja Gaiden spelen en probeer dan nog eens te zeggen dat die makkelijk wastinos schreef:Bierbrother schreef:tinos schreef:ik heb nu ook brothers in arm.. en hij is goed!! alleen wel beetje te makkelijk vind ik...
Ligt aan jezelf. zet hem dan wat hoger niveau. Kheb hem al uitgespeeld. Op medium en difficult.
ik begin altijd gelijk op het hoogste niveau..
tinos schreef:Bierbrother schreef:tinos schreef:ik heb nu ook brothers in arm.. en hij is goed!! alleen wel beetje te makkelijk vind ik...
Ligt aan jezelf. zet hem dan wat hoger niveau. Kheb hem al uitgespeeld. Op medium en difficult.
DeeKaa schreef:Ga dan maar Ninja Gaiden spelen en probeer dan nog eens te zeggen dat die makkelijk wastinos schreef:Bierbrother schreef:tinos schreef:ik heb nu ook brothers in arm.. en hij is goed!! alleen wel beetje te makkelijk vind ik...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten