heel leuk!!!
van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!
Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:
gefeliciteerd!! wat leuk joh!! wanneer ben je uitgeteld???
*Annet* schreef:Ja, ik ben zwanger!
Voor de vierde keer, en de jongste is echt nog een baby. Wat ik nooit verwacht had; ik vind het nu reuze leuk dat ik zo snel zwanger ben.
Mijn zonen zijn bijna 8 en bijna 5. De jongste is 7 maanden. Hij kreeg alleen maar om de 3-4 uur borstvoeding (dag en nacht)...........
Dus voor alle duidelijkheid: wat er ook gezegd en beweerd word: borstvoeding is geen voorbehoedsmiddel![]()
![]()
maar dat wisten wij al voor ik zwanger was!!!
snien schreef:Ik kan er zelf nog niet over mee praten, maar dat hoop ik eind dit jaar nog wel te kunnen als God t ons geeft.
Invincible schreef:snien schreef:Ik kan er zelf nog niet over mee praten, maar dat hoop ik eind dit jaar nog wel te kunnen als God t ons geeft.
Dat is snel gegaan danVolgens heb ik jou afgelopen half jaar links en rechts op date-sites rond zien hangen
*Annet* schreef:trijntjejohanna schreef:
Eerste helft van februari.
En nu hoop ik maar dat er geen familie van mij refowebt want hun weten het niet![]()
Vertel het pas als ongeveer iedereen weer terug is van vakantie anders maken sommige moeders zich weer zorgen of het wel goed zal gaan en gaan ze steeds bellen. Hoe goed bedoelt ook, hoeft van mij niet.
Alleen heeft mijn oudste zoon (bijnahier in de buurt al rondgeroepen: ik heb een geheim en mag het na de vakantie pas vertellen. Vroeg een wat ouder buurmeisje: krijgen jullie een baby?
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het hem zondag verteld, dachten dat dat wel kon...........
wachten wel af hoe het verhaal nu rond gaat in dit dorpje!![]()
*Annet* schreef:trijntjejohanna schreef:
Eerste helft van februari.
En nu hoop ik maar dat er geen familie van mij refowebt want hun weten het niet![]()
Vertel het pas als ongeveer iedereen weer terug is van vakantie anders maken sommige moeders zich weer zorgen of het wel goed zal gaan en gaan ze steeds bellen. Hoe goed bedoelt ook, hoeft van mij niet.
Alleen heeft mijn oudste zoon (bijnahier in de buurt al rondgeroepen: ik heb een geheim en mag het na de vakantie pas vertellen. Vroeg een wat ouder buurmeisje: krijgen jullie een baby?
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het hem zondag verteld, dachten dat dat wel kon...........
wachten wel af hoe het verhaal nu rond gaat in dit dorpje!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten