MSN 7.0 - Final

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 24 mar 2005 15:48

Cisca schreef:Opdracht uitgevoerd :D , 'k heb helaas nergens kunnen ontdekken, dat ik tegelijkertijd gebruik kan maken van 2 accounts, waar kan ik vinden hoe ik dat kan doen :oops:

Je moet de eerste optie aanzetten, dus "Multiple login" op "Allow" zetten. Dan moet het werken. Je kan dan gewoon MSN meerdere keren opstarten.

jip_86 schreef:ik heb 0425 maar daar heb ik weinig instabiels aan kunnen ontdekken hoor.

Waarschijnlijk omdat dat een public beta is die Microsoft heeft vrijgegeven. Er is trouwens ook weer een nieuwere public beta 0429, die heb ik ook even gebruikt, maar ik kon er niet echt iets nieuws aan ontdekken vergeleken met 0425.
Afbeelding

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 mar 2005 16:23

Jozz schreef:Je moet de eerste optie aanzetten, dus "Multiple login" op "Allow" zetten. Dan moet het werken. Je kan dan gewoon MSN meerdere keren opstarten.

Oh, oké, dat eerste had ik wel gedaan, maar, ik dacht, dat je in hetzelfde venster nog een account kon opstarten, apart van elkaar lukt het nu inderdaad, dank je wel :D
Het is wel vreemd, dat ik bij het ene account aan de linkerkant wel tabbladen heb, en bij het andere account niet, is er nog iets, wat ik om kan zetten?

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 24 mar 2005 19:11

Cisca schreef:Oh, oké, dat eerste had ik wel gedaan, maar, ik dacht, dat je in hetzelfde venster nog een account kon opstarten, apart van elkaar lukt het nu inderdaad, dank je wel :D
Het is wel vreemd, dat ik bij het ene account aan de linkerkant wel tabbladen heb, en bij het andere account niet, is er nog iets, wat ik om kan zetten?

Waarschijnlijk heb je iets met tabs gedaan, dat zit ook in die patch, je kunt ze aan(visible) of uit(invisible) doen. Het beste is denk ik om eerst MSN helemaal af te sluiten en dan de patch te doen.
Afbeelding

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 mar 2005 20:15

Jozz schreef:Waarschijnlijk heb je iets met tabs gedaan, dat zit ook in die patch, je kunt ze aan(visible) of uit(invisible) doen. Het beste is denk ik om eerst MSN helemaal af te sluiten en dan de patch te doen.

Ook geprobeerd, lost het niet op, 'k heb alles er af gegooid, pc opnieuw opgestart, en alles weer gedownloaded.
Voor de zekerheid, heb ik bij de Patch aangevinkt Multiple login Allow, en de rest allemaal visible, daarna krijg ik de melding: Succesfully Patched, but the following error(s) occur:
Can 't patch Ad Bar (patterns not found)
Can 't patch Banner Ads (patterns not found)
Geen idee wat dat inhoudt, ik kan daarna wel 2 accounts opstarten, waarvan één met tabs, en één zonders tabs Afbeelding

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 25 mar 2005 10:28

Cisca schreef:Ook geprobeerd, lost het niet op, 'k heb alles er af gegooid, pc opnieuw opgestart, en alles weer gedownloaded.
Voor de zekerheid, heb ik bij de Patch aangevinkt Multiple login Allow, en de rest allemaal visible, daarna krijg ik de melding: Succesfully Patched, but the following error(s) occur:
Can 't patch Ad Bar (patterns not found)
Can 't patch Banner Ads (patterns not found)
Geen idee wat dat inhoudt, ik kan daarna wel 2 accounts opstarten, waarvan één met tabs, en één zonders tabs Afbeelding

Had je eerst gewoon MSN 6.2 dus niet MSN 7.0? Het zou kunnen dat je eerst een MSN automatisch laat opstarten met windows en vervolgens zelf een andere MSN opstart ofzo?
Dat van die "patterns not found" meldingen komen komt denk ik doordat je ze eerst had uitgeschakeld met de patch en nu weer ingeschakeld. Waarschijnlijk mist hij nu bestanden. Het zijn geen belangrijke bestanden( alleen een reclame enz onderin MSN.

De beste instellingen voor die patch zijn:

Afbeelding
Afbeelding

Cisca

Berichtdoor Cisca » 25 mar 2005 13:43

Jozz schreef:Had je eerst gewoon MSN 6.2 dus niet MSN 7.0? Het zou kunnen dat je eerst een MSN automatisch laat opstarten met windows en vervolgens zelf een andere MSN opstart ofzo?
Dat van die "patterns not found" meldingen komen komt denk ik doordat je ze eerst had uitgeschakeld met de patch en nu weer ingeschakeld. Waarschijnlijk mist hij nu bestanden. Het zijn geen belangrijke bestanden( alleen een reclame enz onderin MSN.

Ik had al MSN 7.0, dat kan het dus niet zijn, ik heb instellingen nu aangepast volgens je voorbeeld, nu zijn beide accounts zonder tabs Afbeelding maar goed, dat is niet het belangrijkste, misschien komt het wel, omdat het verschillende soorten accounts zijn, het ene is een hotmailadres, en het andere niet :lol:
In ieder geval enorm bedankt, ik ze tenminste tegelijkertijd opstarten, en zodoende iedereen weer bereiken :mrgreen:

eddywally
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor eddywally » 25 mar 2005 22:00

Ik heb zelf geen msn messenger, ik gebruik trillian versie 3.x en ik ben er erg tevreden over, gezien ik zowel een icq,msn als irc lijst hebt.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2005 01:07

Hm, het boeit mij eigenlijk weinig, ik ben tevreden met m'n 6.2 en zie het wel weer als hij echt uit is.

Billekoek schreef:Tevens is het in MSN 7 ook wel leuk om te zien wat anderen zoal voor muziek luisteren.

Dit lijkt me dan wel weer oke, ik zat pas nog te denken dat ik daar wel een plugin voor wilde. :)

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 26 mar 2005 14:01

Even een aantal berichten aangepast, Cisca en Jozz let aub even op het aantal quotes in je post :shock:
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 01 apr 2005 17:26

Nou, ik word nu toch steeds woester op die stomme MSN... kan al weer niet op MSN komen... Ligt dat nu aan die stomme Beta-versie, of wat zijn ze daar aan het doen bij Microsoft?
Afbeelding
We loved Him, because He first loved us!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 01 apr 2005 17:28

frekje schreef:Nou, ik word nu toch steeds woester op die stomme MSN... kan al weer niet op MSN komen... Ligt dat nu aan die stomme Beta-versie, of wat zijn ze daar aan het doen bij Microsoft?

Volgens mij ligt het aan geheel msn ofzo... ik kan er iig alleen maar met webmessenger opkomen momenteel...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 01 apr 2005 17:32

Johanne schreef:
frekje schreef:Nou, ik word nu toch steeds woester op die stomme MSN... kan al weer niet op MSN komen... Ligt dat nu aan die stomme Beta-versie, of wat zijn ze daar aan het doen bij Microsoft?

Volgens mij ligt het aan geheel msn ofzo... ik kan er iig alleen maar met webmessenger opkomen momenteel...

Ja, ik dus ook!!! Kzit nu dus ook op webmessenger...
Afbeelding

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 01 apr 2005 17:34

Kliksuf?
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 01 apr 2005 17:36

TKF schreef:Kliksuf?

Gelukkig niet, als dat zo was had ik kliksafe meteen de deur uitgetrapt!
Afbeelding

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 apr 2005 18:13

filternet heeft het ook dus dat kan niet zo zijn. webmessenger doet het hier overigens ook.

Terug naar “Archief”