jas schreef:Een kloon zal een zielloos wezen zijn, aan de dieren gelijk.
Hoe weet je dan dat God bij een menselijke kloon geen ziel er in blaast?
Moderator: Moderafo's
bloempie20 schreef:jas schreef:Een kloon zal een zielloos wezen zijn, aan de dieren gelijk.
en onzinjas schreef:bloempie20 schreef:jas schreef:Een kloon zal een zielloos wezen zijn, aan de dieren gelijk.
Er is al een ander topic over dit onderwerp, daar kun je alle meningen lezen. Ik ga er dus hier niet verder op in omdat het offtopic is.
Raido schreef:en onzinjas schreef:bloempie20 schreef:jas schreef:Een kloon zal een zielloos wezen zijn, aan de dieren gelijk.
Er is al een ander topic over dit onderwerp, daar kun je alle meningen lezen. Ik ga er dus hier niet verder op in omdat het offtopic is.
jas schreef:Raido schreef:en onzinjas schreef:bloempie20 schreef:jas schreef:Een kloon zal een zielloos wezen zijn, aan de dieren gelijk.
Als je iets tot onzin wilt bestempelen ben je niet klaar met alleen te zeggen dat het onzin is. Bewezen heb je het in elk geval niet.
DesertRose schreef:(...)ik vraag me af wat de ziel precies is, ook ivm klonen enzo.(...)
DesertRose schreef:Wanneer ontstaat de ziel? bij de bevruchting?
en een 2-eiige tweeling dan?
ik vraag me af wat de ziel precies is, ook ivm klonen enzo.
dus heeft er iemand een waarde volle bijdrage aan deze discussie? tis al een aantal keer bij anderen vastgelopen, dus ik hoop datted lukt.
groeten DR
Dan onstaat het lichaam toch ook?Maja de Bij schreef:jas schreef:De ziel ontstaat meteen bij de bevruchting, vanaf het allereerste begin van een foetus.
Als je echter Genesis 2 leest, zie je dat eerst het lichaam werd geschapen en toen pas de ziel er in werd geblazen. Waarom zou dat bij een bevruchte eicel anders zijn?
Maja de Bij schreef:jas schreef:De ziel ontstaat meteen bij de bevruchting, vanaf het allereerste begin van een foetus.
Als je echter Genesis 2 leest, zie je dat eerst het lichaam werd geschapen en toen pas de ziel er in werd geblazen. Waarom zou dat bij een bevruchte eicel anders zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten