Moderator: Moderafo's
mama schreef:Marnix schreef:Zo reageerde Adam dus ook toen hij Eva in het paradijs zag
Nou, dat denk ik niet. Als er één paar is geweest, die de volmaakte eenheid kende was het dit paar.
Marnix schreef:Amen! Daar is een mooi beeld voor. Het drievoudige snoer. De bijbel zegt dat zo'n snoer van 3 ineengevlochten touwen heel sterk is. Zo is het ook als je samen één bent maar God ook in die eenheid betrekt. Als je Hem er bij betrekt, als Hij de leidraad is in jullie relatie, dan heb je een hele sterke band en kun je met vertrouwen samen de toekomst tegemoet zien.
Aragorn schreef:mama schreef:Marnix schreef:Zo reageerde Adam dus ook toen hij Eva in het paradijs zag
Nou, dat denk ik niet. Als er één paar is geweest, die de volmaakte eenheid kende was het dit paar.
Nu, dat sluit elkaar toch niet uit? Volmaakte eenheid beperkt zich toch niet tot een zuiver platoonse relatie ofzo?
Aragorn schreef:
mama schreef:
Marnix schreef:
Zo reageerde Adam dus ook toen hij Eva in het paradijs zag
Nu, dat sluit elkaar toch niet uit? Volmaakte eenheid beperkt zich toch niet tot een zuiver platoonse relatie ofzo?
Nee, dat bedoel ik ook niet, alles was volmaakt. Het lichamelijke en het geestelijke, het was allemaal heerlijk en volmaakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten