Gershwin schreef:...en de vraag is dus: ben je ook Refoweb-stel als je vriendin ooit 5 posts gedaan heeft?
Heb jij een vriendin dan? ;p
Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Gershwin schreef:...en de vraag is dus: ben je ook Refoweb-stel als je vriendin ooit 5 posts gedaan heeft?
Gershwin schreef:Lalage schreef:Gershwin schreef:...en de vraag is dus: ben je ook Refoweb-stel als je vriendin ooit 5 posts gedaan heeft?
Nee joh, nog maar 2,5 jaarje ziet haar wel op de KIK
![]()
Pythia is haar forumnaam, maar ik weet niet of haar berichten uberhaupt niet allemaal verwijderd zijn.
parsifal schreef:Gershwin schreef:Lalage schreef:Gershwin schreef:...en de vraag is dus: ben je ook Refoweb-stel als je vriendin ooit 5 posts gedaan heeft?
![]()
Pythia is haar forumnaam, maar ik weet niet of haar berichten uberhaupt niet allemaal verwijderd zijn.
rook jij?
Gershwin schreef:parsifal schreef:Gershwin schreef:Lalage schreef:Gershwin schreef:...en de vraag is dus: ben je ook Refoweb-stel als je vriendin ooit 5 posts gedaan heeft?
![]()
rook jij?
Muhahahajij hebt met Napoleon gechat ofzo? ik beken, heeeeeeel soms
parsifal schreef:Ik heb het Gershwin per PB al uitgelegd. De naam van zijn vriendin doet me erg denken aan vrouwen die vroeger in Delphi boven de rook hingen om wat van Apollo te horen te krijgen.
Markie schreef:ahuibers schreef:Gershwin schreef:...en de vraag is dus: ben je ook Refoweb-stel als je vriendin ooit 5 posts gedaan heeft?
die van mij zit op 0 postings maar was al wel lid voor we verkering hadden. telt dat ook?
Wie is de (on) gelukkige?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten