Op elk potje past een dekseltje.
Bij elke a past een b.
In elke schede past een zwaard.
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Op elk potje past een dekseltje.
Optimatus schreef:Op elk potje past een dekseltje.
marcel081276 schreef:ik vind het zoeklicht een geweldig en leerzaam blad wat ik met veel plezier lees en wat meneer ter velde betreft.. ik kan alleen maar zeggen HULDE! we moeten de bijbel weer als Gods woord gaan zien en niet mee willen met wat de wereld leert en er een beetje, of volledig aan gelijkvormig worden!
heb ik een hekel aan homo's NEE!! maar Gods woord is heel duidelijk wat betreft dit punt.
sorry, maar dat zijn niet mijn woorden, maar woorden van onze Almachtige Vader.
marcel081276 schreef:ik vind het zoeklicht een geweldig en leerzaam blad wat ik met veel plezier lees en wat meneer ter velde betreft.. ik kan alleen maar zeggen HULDE! we moeten de bijbel weer als Gods woord gaan zien en niet mee willen met wat de wereld leert en er een beetje, of volledig aan gelijkvormig worden!
heb ik een hekel aan homo's NEE!! maar Gods woord is heel duidelijk wat betreft dit punt.
sorry, maar dat zijn niet mijn woorden, maar woorden van onze Almachtige Vader.
marcel081276 schreef: we moeten de bijbel weer als Gods woord gaan zien en niet mee willen met wat de wereld leert en er een beetje, of volledig aan gelijkvormig worden!
het blijven nog altijd jouw woorden marcel en jouw uitleg van de Bijbel.
Boaz schreef:Als ik Lev. 20:13 lees of Rom.1:27, dan denk ik: daar zit geen woord Spaans bij. Dat kan je niet anders interpreteren dan wat er gewoon staat. Ik ben dan benieuwd wat jij leest, Maran. Kan je dat toelichten?
Boaz schreef:
Als ik Lev. 20:13 lees of Rom.1:27, dan denk ik: daar zit geen woord Spaans bij. Dat kan je niet anders interpreteren dan wat er gewoon staat. Ik ben dan benieuwd wat jij leest, Maran. Kan je dat toelichten?
Als ik Lev. 20:13 lees of Rom.1:27, dan denk ik: daar zit geen woord Spaans bij. Dat kan je niet anders interpreteren dan wat er gewoon staat. Ik ben dan benieuwd wat jij leest, Maran. Kan je dat toelichten?
Tja, geen woord Spaans...
Weet je, bij iedere christenhomo zijn die teksten dwars door hem of haar heen gegaan.
En sommigen zijn met God tot een andere conclusie gekomen dan jij...
Oja, verder heb ik zelf de slaven de deur maar uit gedaan, hoewel het heel bijbels is. Ook al zonder een woord Spaans. Jezus heeft het er zelfs over terwijlJezus het kennelijk niet nodig achtte om iets over homoseksualiteit te zeggen...
maar goed, je mag ze van mij letterlijk lezen, maar dan hoop ik ook dat je consequent bent en nu onmiddellijk de straat opgaat en homo's ter dood gaat brengen en ook alle andere geboden en verboden uit Leviticus gaat navolgen.
Maar Boaz, je hoeft me niet te hélpen. Ik verwacht geen hulp van mensen want zeker voor homo's in de kerk geldt dat mensen hen eerder van de wal in de sloot helpen. Vandaag heb ik het weer twee keer gehoord: onze hulp is in de Naam van de Heere!Boaz schreef:maar iets goed praten wat de Bijbel zonde noemt, is ronduit liefdeloos. Daar ben je ook niet mee geholpen.
Kijk, daar komt weer een aapje uit de mouw: het voelt voor jou niet goed, het voelt onnatuurlijk. Maar probeer afkeuring nou niet met afkeer te verwarren.Boaz schreef:Ik ben er van overtuigd dat iedere homo, christen of niet, diep in zijn hart weet dat het niet goed is.
dan zijn we het toch érgens over eens...Boaz schreef:Met de Bijbel in de hand kan je tot geen andere conclusie komen, iedere homo zal zijn/ haar eigen weg hieron moeten gaan, met God.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten